۱۵۶ شرکت داخلی با شرکت ملی حفاری همکاری دارند

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱۵۶ شرکت داخلی با شرکت ملی حفاری همکاری دارند که از این مجموع ۶۲ شرکت از خوزستان و ۹۴ شرکت از سایر استان‌ها هستند.

مطهر رضافر رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی گفت: ملی حفاری آمادگی دارد که برای رفع نیاز‌های فنی و عملیاتی خود با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازندگان، تولید کنندگان و دانش بنیان‌ها با شرکت‌های بیشتری همکاری نماید.

او می‌گوید: اداره مهندسی و فناوری ساخت شرکت ملی حفاری چهار اداره شامل مهندسی و برنامه ریزی ساخت، طراحی و مهندسی پایه، کنترل کیفیت و بازرسی فنی و بازسازی قطعات زیر مجموعه دارد و ارتباط و ارزیابی سازندگان، امکان سنجی ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تهیه و تدوین دانش فنی قطعات و تجهیزات در حیطه مسئولیت آن می‌باشد.

رضافر گفت: از مزیت‌های برگزاری نمایشگاه، ایجاد ارتباط مستقیم با سازندگان، بازدید از توانایی‌ها و تولیدات و ارائه نیاز‌های شرکت به آنان بود و حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان توانمند در نمایشگاه فرصت خوبی برای هم افزایی و فراهم شدن زمینه‌های همکاری و تامین نیاز‌های شرکت بوجود آورد.

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش شرکت ملی حفاری ایران گفت: مناسب است در همکاری با شرکت‌های فعال در عرصه صنعت حفاری و بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های داخلی در انجام فرایند ساخت قطعات و تجهیزات و جلوگیری از دوباره کاری در ساخت، تعامل و رایزنی بیشتری صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.