فناوری، شاخص پیشرفت گردشگری اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: اصفهان در نمایشگاه گردشگری با ارائه طرح‌های مبتنی بر فناوری نشان داد رویکرد جدیدی برای رونق گردشگری دارد.

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص عملکرد غرفه اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: اصفهان از همان ابتدا بنا داشت با ارائه بهترین عملکرد ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه گذاری را به خوبی به نمایش بگذارد.


او توجه ویژه به محتوای دیجیتال بود را از برنامه‌های غرفه اصفهان بیان و اضافه کرد: عینک VR شهرداری خوانسار یکی از این موارد بود که آماده سازی آن یک سال زمان برده و با استفاده از هوش مصنوعی بازدید از ۱۰ نقطه طبیعی و تاریخی خوانسار را فراهم می‌کند و قابل توسعه به حدود ۴۰ نقطه دیگر خوانسار هم هست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: از تور مجازی ۳۶۰ درجه شهرضا نیز با حضور وزیر کشور رونمایی شد که به صورت دو زبانه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


زینلیان با اشاره به استقبال بازدید کنندگان از محتوا‌های دیجیتال گفت: اصفهان قطب اول صنعت گردشگری در ایران است و لازم بود به بهترین نحو و با تمام قوا در نمایشگاه صنعت گردشگری حاضر می‌شد که این هدف با هم افزایی استانداری و ۶۰ شهرداری استان محقق شد.


او تاکید کرد: با توجه به حضور موثر اصفهان در این نمایشگاه، اضفهان ظرفیت خود را برای میزبانی از نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری نشان داد و می‌توان ادعا کرد تمام زیرساخت‌های لازم را برای این امر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.