بازدید وزیر خارجه یونان از مناطق زلزله زده ترکیه

وزیر امور خارجه یونان، با استقبال «مولود چاوش اوغلو»، وزیر امور خارجه ترکیه، وارد استان آدانای ترکیه شد.

«نیکوس دندیاس» وزیر خارجه یونان از مناطق زلزله زده استان هاتای ترکیه بازدید کرد.

به گزارش آناتولی، نیکوس دندیاس وزیر خارجه یونان پس از دیدار با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه عازم مناطق زلزله زده منطقه هاتای شد و از فعالیت‌های گروه اعزامی یونان در عملیات امداد و نجات زلزله زدگان دیدار کرد.

گفتنی است سفر وزیر خارجه یونان به مناطق زلزله زده ترکیه در حالی صورت می‌گیرد که به علت موضوعاتی همچون مسلح کردن جزایر غیرنظامی دریای اژه توسط آتن، نقض حریم هوایی و دریایی و فعالیت‌های اکتشاف انرژی ترکیه در شرق مدیترانه، روابط دو کشور دوره پرتنشی را سپری می‌کند.

استان آدانا یکی از ۱۰ استان ترکیه است که با زمین‌لرزه مهیب روز دوشنبه گذشته آسیب‌های سختی دیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
با وجود تهدیدهای اردوغان ما ایرانی ها با مردم ترکیه همدردی می کنیم و دوست داریم در رفع مشکلات با وجود اینکه خودمان خیلی گرفتاریم کمکشان کنیم. چه اشکالی دارد حتی گرفتاریها هم می توانند به هم کمک کنند. اگر بازماندگان ترکیه ای وحدت داشته باشند می توانند دوباره زندگی خود را با اراده و امید و تلاش ادامه دهند و والدینی که فرزند از دست داده اند سرپرستی کودکانی که پدر و مادرشان رو از دست داده اند بر عهده بگیرند و دولت کمکشان کند. هیچکی به اندازه در کشیده نمی تواند دردکشیده را بفهمد و درک کند. باید مراقب باشند قاچاقچیان کودک و داعشی ها از فقر مردم سواستفاده نکنند بالاخره زلزله آمده و خشک و تر با هم گرفتار بلا شده اند فقط امید به خداوند می تواند آنها را زنده نگه دارد...ای کاش مردم ترکیه اینبار به یک رییس جمهور خوب رای بدهند که مثل اردوغان جنگ طلب و حامی داعش نباشد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
آقو دست خالی اومدی؟ حداقل از طالبان یاد بگیر
آخرین اخبار