اختصاص بیش از ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه جاده‌های استان اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های مواصلاتی و بزرگراهی استان اختصاص یافته است.

داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال برای توسعه بزرگراه‌های استان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود اما با پیگیرهای بعمل آمده از محل تهاتر نفت و ظرفیت ماده ۵۶ و سایر منابع این میزان به هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل رشد پنج برابری اعتبارات جاده‌های استان را یادآور شد و گفت: امسال ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد و سال آینده نیز تلاش بر این است تا بیش از ۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف به بهره‌برداری برسد.

به گفته او، طرح توسعه بزرگراه‌ها به عنوان اولویت استان با تلاش و پیگیری مدیران راه و شهرسازی در حال اجرا است و تلاش بر این است تا از ردیف‌های مختلف ملی و ظرفیت‌های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات این حوزه استفاده شود.

شایقی با بیان اینکه در تمام مناطق استان توسعه بزرگراه‌ها در اولویت قرار گرفته است، می گوید: همه جاده‌های اصلی استان که به چهارخطه ارتقا می‌یابد دارای ردیف اعتبارات ملی است و در کنار آن جذب اعتبارات از طریق فاینانس بانکی و تهاتر نفتی در این حوزه مد نظر قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.