جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی:

ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می‌بالد

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می‌بالد، گفت: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی جایگاه ولایت فقیه و امنیت است.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان به میزبانی حسینیه ستاد فرماندهی سمنان، ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز کرد: دشمنان چهار دهه است که علیه ما دسیسه می‌کنند و هر بار با حضور مردم این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد، ابراز کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن به خیال خودش دنبال نشانه گرفتن جایگاه ولایت فقیه بود.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه چیزی که دشمنان به خوبی می‌دانند این است که ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می‌بالد زیرا امروز انقلاب اسلامی در فرای مرزها نیز حضور پررنگی دارد، تاکید کرد: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سیلی محکم بر یاوه‌گویان بود که فکرهای اشتباهی در قبال ملت ایران کرده بودند.

رضایی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود در صحنه‌ها نشان داده که تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است، گفت: تمام فتنه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن دقیق، اما محاسباتشان غلط است و لذا به اهداف خودشان در این چهار دهه نرسیده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و هر بار با حضور حماسی خود به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گوید، افزود: ملت ایران نشان دادند که قدردان آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی مانند استقلال، آزادی و امنیت و… است.

 در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای به عنوان فرمانده انتظامی استان سمنان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار