افزایش ۲۰ درصدی در میزان کندی حرکت خودرو‌ها / ۳۱۸۰ کیسه شن در تهران جانمایی شد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: میزان کندی حرکت خودروها امروز ۲۰ درصد بیشتر بوده که بخشی از آن به دلیل لغزندگی معابر است.

محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در برنامه تهران ۲۰ درباره عملکرد شهرداری تهران در روز برفی پایتخت گفت: پیرو پیش‌بینی هواشناسی برای برف امروز جلساتی بین نهادهای مختلف از جمله بین شهرداری و پلیس راهور برقرار شد و هماهنگی‌های ویژه صورت گرفت. دیشب حوالی ساعت ۱۲ شب در تمامی شهرداری‌ها جلسات نهایی را برگزار کردیم.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه از ساعت ۲ بامداد گروه‌های خدمات شهری اقدام به شن‌پاشی در شریان‌های اصلی کردند، خاطرنشان کرد: از حدود ساعت ۵ تا ۶ صبح در تمامی معابر اصلی شهروندان شاهد خدمت رسانی همکاران من بودند. همچنین برای برف‌روبی اولویت را به مناطق شمالی پایتخت دادیم و از مناطق جنوبی نیروهای برف‌روب را به مناطق شمالی گسیل کردیم.

وی عنوان کرد: گزارش راهور و مرکز کنترل ترافیک می‌گوید که میزان کندی حرکت در امروز ۲۰ درصد بیشتر بوده که بخشی از آن به دلیل لغزندگی معابر طبیعی است. امروز شاهد مدت زمان طولانی بارش برف و کاهش شدید دما بودیم. صبح در ناحیه اتوبان ارتش دمای منفی ۵ درجه را تجربه کردیم که نگرانی یخ‌زدگی معابر را به رغم شن‌پاشی داشتیم. تا همین الان این روند ادامه دارد و اولویت ما با بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی است.

محمدخانی در پایان تاکید کرد: تماس‌های مردم با ۱۳۷ درباره کوچه‌ها قابل توجه است. به محض پایان بارش سنگین بارش برف سراغ معابر و کوچه‌ها می‌رویم. اگنون درخت تکانی‌ها آغاز شده و تا صبح عملیات برف‌روبی را به سمت کوچه‌ها می‌بریم. همچنین ۳۱۸۰ محفظه کیسه شن در تهران جانمایی شد که از ابتدای روز ‌۲ بار شارژ شده و مجدد هم شارژ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار