آماده‌باش ۳۴۰ گروه امدادی در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۳۴۰ تیم امداد و نجات در جاده‌های استان در حالت آماده باش هستند.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به پیش بینی فعالیت سامانه جدید سرد بارشی تا اواخر هفته و تشدید بارش‌ها در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، اظهار کرد: ۳۴۰ گروه امداد و نجات شامل نیرو‌های امدادی، پلیس راهور، راهداری، هلال‌احمر و شهرداری، فوریت‌های پزشکی، دهیاری‌ها، آتش‌نشانی و امداد خودرو‌ها همراه با ماشین‌های برف‌روب و انواع تجهیزات زمستانی راهداری در جاده‌های استان به‌ویژه مناطق غرب و جنوب اصفهان فعال هستند.


او با بیان اینکه به دلیل شدت انباشت برف و کولاک همچنان راه روستا‌های بخش پشت‌کوه دوم فریدونشهر مسدود است گفت:
ارتباطات تلویزیون و مخابرات روستا‌های مناطق پشت‌کوه دوم فریدونشهر مانند روز‌های گذشته در اثر بارش برف و انسداد مسیر دسترسی قطع است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین افزود: مسیر‌های ارتباطی نرمه کوه در بخش وردشت مسدود است و در بخش پادنا علیا نیز به دلیل مسدودی راه‌ها هنوز شبکه اینترنت برقرار نشده است.


شیشه‌فروش با بیان اینکه ایستگاه ارتباطی و رادیویی بخش وردشت و پادنا علیا از توابع شهرستان سمیرم در ارتفاعات سه هزار متری کوه‌های (نرمه کوه و چلنچه کوه) در آن مناطق استقرار دارند، گفت: به علت برف و کولاک حدود ۱۸ کیلومتر تا ارتفاعات قله کوه‌ها نیاز به بازگشایی دارد که از دو روز گذشته دستگاه بولدوزر در حال گشایش مسیر ارتباطات ایستگاه‌ها هستند و اکنون مسیر چلنچه کوه باز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار