مرتفع شدن مشکلات ۱۰۰ واحد راکد و نیمه راکد

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت : قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا با هدف حل مشکلات واحد‌های صنعتی تشکیل شده و امسال تاکنون مشکلات ۱۰۰ واحد راکد و نیمه راکد با کمک مسئولان از طریق این قرارگاه مرتفع شده است.

محمدحسین جزایری مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمانشاه در جلسه ستاد قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا در شهرستان گیلانغرب، گفت : مشکلات چند طرح صنعتی در زمینه‌های زیرساختی و تامین آب، برق و گاز در نشست امروز این قرارگاه در شهرستان گیلانغرب به کمک مسوولان مرتفع شد.

وی اظهار کرد: به واحد‌های صنعتی تا سقف چهار میلیارد تومان تسهیلات مناسب مشروط بر ایجاد یک نفر اشتغال، (برای هر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات) پرداخت می‌شود.

فرماندار گیلانغرب گفت: دستگاه‌های خدماتی در زمینه رفع موانع زیرساختی واحد‌های صنعتی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال اهتمام لازم را خواهند داشت.

وحید محمدی افزود: این امر مستلزم فعال شدن این واحد‌ها و ایجاد اشتغال است که باید متصدیان واحد‌ها در این خصوص پیشرو باشند.

سرهنگ پاسدار محمدجواد نجفی فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب گفت: تاکنون موانع پنج واحد صنعتی در شهرستان با تصمیمات قرارگاه رفع شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.