نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

عشق مردم نسبت به نظام اسلامی عامل حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن بود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن برگرفته از عشق مردم نسبت به نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و خون شهداست.

حجت الاسلام مصطفی محامی  در مجمع عمومی قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: با وجود تبلیغات سوء دشمن جهت بازدارندگی مردم از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز وجود مشکلات مختلف در سطح کشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور پر شور و حماسی داشتند.

امام جمعه زاهدان افزود: در سیستان و بلوچستان نیز با وجود مشکلات مختلف، حوادث رخ داده، بد اخلاقی‌ها و برخی تحریم‌های صورت گرفته شاهد حضور بیش‌از گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بودیم.

حجت الاسلام مصطفی محامی بیان کرد: چنین حماسه‌ای جای تبریک مضاعف دارد از این جهت که مردم فهیم، نجیب و صبور با بصیرت انقلابی در صحنه حضور پیدا کرده و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: خیلی از افراد انتظار چنین راهپیمایی با شکوهی را نداشتند، اما مقام معظم رهبری بر اساس شناخت مردم و رابطه عاطفی خود با آن‌ها از این حضور اطمینان داشته و بیان فرمودند: «امسال هم راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه همدلی و وحدت است» که به لطف الهی خواسته ایشان تحقق پیدا کرد.

امام جمعه زاهدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تنها گوشه‌ای از نعمت‌های خداوند متعال است و این انقلاب می‌تواند در جبهه مقاومت و فضای جهان اسلام عمق پیدا کند، دل افراد آزاده را جذب کرده، گسترش یابد و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

وی ادامه داد: اگر مردم پای کار باشند انقلاب اسلامی محکم و استوار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار