تخصیص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به چهاربانده بروجن به لردگان به ایذه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای چهار بانده کردن مسیر ارتباطی بروجن به لردگان به ایذه، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف اختصاص یافته است.

غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در بازدید میدانی از محور ارتباطی بروجن به لردگان حدفاصل گردنه گوشنگلی گفت: این محور از شاهرا‌های ارتباطی و ترانزیتی کشور به شمار می‌رود که فلات مرکزی را به بنادر جنوب متصل می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا برای چهارخطه کردن این محور ۸۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶، ۳۰۰ میلیار تومان اعتبار سفر و ۱۰۰ میلیارد اعتبار سال ۱۴۰۱ به این طرح اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری که به منظور بررسی آخرین وضعیت محور‌های ارتباطی استان در پی بارش برف به صورت میدانی از گردنه گوشنگلی بازدید کرده بود، در همین خصوص اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف مشکلاتی در این محور ارتباطی شکل گرفت که با حضور میدانی و هماهنگی بین‌دستگاهی این مشکلات از جمله قطعی ارتباط مخابراتی برطرف شده است، اما به سبب لغزندگی محور تردد در آن باید با زنجیرچرخ انجام گیرد.

حیدری نصب نیوجرسی را از مهمترین نیاز‌های این محور ارتباطی دانست و گفت: امروز با مدیران وزارت راه و شهرسازی تماس برقرار شد و مقرر شد تا اعتبار مناسبی برای تامین و نصب نیوجرسی در این محل اختصاص دهند.

وی همچنین با قدردانی از نیرو‌های راهداری، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، خاطرنشان کرد: اگر حضور و تلاش این نیرو‌ها نبود تردد در محور‌های ارتباطی به سختی انجام می‌گرفت و مشکلات بسیاری شکل می‌گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار