دبیر جبهه فرهنگی، هنری ماح همدان گفت: بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «سلام فرمانده ۲» با حضور ۱۰ هزار نفر دختر و پسر ۹ تا ۱۴ ساله از سراسر کشور به زودی آغاز خواهد شد.

محسن نائینی افزود: اثر جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران نونهال محب اهل بیت (ع) در اسفندماه امسال ضبط خواهد شد و این سرود برای نیمه شعبان همزمان با ولادت امام زمان (عج) رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما منتشر می‌شود.

او با بیان اینکه در متن سرود جدید به سردار شهید حاج حسین همدانی نیز اشاره شده است، گفت: از استان همدان نیز ۸۰۰ نفر در این برنامه ثبت نام کرده و به یاد شهدای استان همدان و سر سلسله قافله شهدای همدان سردار شهید حاج حسین همدانی شرکت خواهند کرد.

دبیر جبهه فرهنگی، هنری ماح همدان تاکید کرد: فراخوان ثبت نام از ابتدای بهمن‌ماه امسال همزمان در سراسر کشور آغاز شده و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای اسکان و ایاب و ذهاب بچه‌ها نیز صورت گرفته است.

«سلام فرمانده» نام نماهنگی با صدای ابوذر روحی، از مداحان اهل بیت (ع) و شاعری سیدمهدی بنی‌هاشمی است که به همراه تعداد قابل توجهی از دهه نودی و هشتادی‌ها به اجرا درآمد و مورد استقبال کثیر کودکان و نوجوانان کشور قرار گرفت و در ادامه به یک پویش سراسری تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.