تجلیل از عباس بهروان، چهره آشنای گزارش‌های ورزشی

مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان از استاد عباس بهروان نویسنده، مجری، مفسر و گزارشگر ورزشی تجلیل کرد.

علیرضا غفراللهی مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان به همراه جمعی از همکاران با حضور در منزل استاد عباس بهروان از خدمات و تلاش‌های این چهره استانی و ملی تجلیل کرد و گفت: طرح تجلیل از مفاخر و مشاهیر صندوق بازنشستگی، فرصت مغتنمی است که صندوق در قالب آن در حد بضاعت خود از مفاخر جامعه بازنشستگی قدردانی کند.

عباس بهروان متولد ۲۰ مهر سال ۱۳۳۰ در شهر اصفهان، مجری، مفسر و گزارشگر صدا و سیمای استان و کشور، همچنین نویسنده مطبوعات و کارشناس تربیت بدنی و ورزشی است. او از پیشگامان گزارشگری و تفسیر ورزشی در رسانه‌های کشورمان است.

بهروان فعالیت‌های خود را از دبیری ورزش آغاز کرد. حضور در بیشتر برنامه‌های ورزشی صدا و سیما و گزارش مسابقات داخلی و خارجی در کنار آشنایی و تسلط بی نظیر به ورزش‌های مختلف، صدای قوی و دلنشین، جسارت در اجرا و تسلط در بیان درست کلمات، از او یک چهره برجسته و قابل احترام و اعتنا ساخت. او همچنین فعالیت‌هایی در حوزه تئاتر داشته است.

استاد بهروان، فعالیت‌هایی نیز در آموزشگاه‌های فوتبال و والیبال داشته و مشاوره ورزشی باشگاه ذوب آهن و شهرداری اصفهان را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

این استاد حوزه ورزش و گویندگی، سال ۸۱ بر اثر تصادف رانندگی حین ماموریت ورزشی به کما رفت و پس از تلاش فراوان پزشکان به زندگی بازگشت، اما این اتفاق در زندگی حرفه‌ای او تاثیرگذار بود.

استاد بهروان سال ۸۹ پس از ۳۵ سال خدمت از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بازنشسته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار