مهلت دو روزه استاندار؛

شهرداری هرچه سریع‌تر برف‌های معابر را به بیرون منتقل کند

استاندار همدان گفت: دپوی برف در حاشیه خیابان‌های شهر، مشکلاتی در تردد خودرو‌ها ایجاد کرده که مقرر شد شهرداری حداکثر ظرف ۲ روز پاکسازی‌های لازم را انجام دهد.

علیرضا قاسمی‌فرزاددر جلسه کارگروه مدیریت ترافیک استان همدان، افزود: با توجه به بارش برف در روز‌های اخیر و برودت هوا، رفت و آمد مردم به سختی و تردد خودرو‌ها در سطح معابر و خیابان‌ها به علت گره‌های ترافیکی، به کندی انجام می‌شود.

او تأکید کرد: بررسی‌های لازم برای برون رفت از مشکلات ترافیکی در استان به ویژه در شهر همدان در دوره‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه سند جامع ترافیک شهر همدان که در سال ۹۰ تهیه و تدوین و هم اکنون، به دلیل نیاز به بازنگری، در اختیار مشاور قرار گرفته است، تصریح کرد: طراحی و آماده‌سازی پارکینگ حائز اهمیت است و برای رفع گره‌های ترافیکی باید طرح‌های در دست اجرا با سرعت مضاعف تکمیل و طراحی‌های جدید انجام شود.

این مسئول افزود: بر اساس آمار موجود، نسبت به سال گذشته تردد بیش از ۱۴ هزار خودرو در سطح شهر همدان اضافه شده و در سال‌های گذشته اقدام خاصی در حوزه مدیریت شهری انجام نشده است.

او با بیان اینکه در اسفندماه، ترافیک یکی از معضلات مهم است که همه مسئولان شهری ذی‌ربط باید برای خدمات‌دهی حمل‌ونقل عمومی متمرکز و همچنین کنترل و نظارت‌ها دقت بیشتری داشته باشند؛ گفت: با توجه به پیش‌بینی سفر‌ها در اسفندماه، باید مدیریت مناسب‌تری در حوزه مدیریت شهری انجام شود تا مردم گرفتار ترافیک نشوند.

قاسمی فرزاد تأکید کرد: سرویس‌دهی در حوزه حمل و نقل عمومی باید به شکلمستمر تقویت شود و نباید مردم ساعاتی از روز، منتظر خودرو‌های عمومی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.