۸۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل باند دوم اردبیل - سرچم نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل باند دوم اردبیل - سرچم ۸۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محبوب حیدری گفت: امسال برای تکمیل این طرح چهار هزار میلیارد ریال اعتبار از طریق مشارکت بانک صادرات اختصاص یافت و مقرر است از طریق تهاتر نفت هم برای این طرح اعتبار لازم اختصاص داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل ۳۵ کیلومتر باند دوم اردبیل - سرچم در سال آینده خبر داد و می گوید: این طرح یکی از طرح‌های مهم ، حیاتی و شریانی استان اردبیل به شمار می‌رود که تکمیل آن با هدف کاهش تصادفات در این مسیر مورد توجه قرار گرفته است.

او با بیان اینکه باند دوم اردبیل - سرچم در هفت قطعه دردست اجرا است، گفت: قطعه یک این مسیر به اتمام رسیده و قطعات دوم، سوم و چهارم هم از طریق فاینانس بانک صادرات اجرا می‌شود.

حیدری می گوید: قطعه پنج و ۶ این مسیر در دست مطالعه قرار گرفته و قطعه هفت هم قرار است از طریق تهاتر نفت اجرا شود.

او با بیان اینکه کل باند دوم اردبیل - سرچم ۱۷۸ کیلومتر است، گفت: در حال حاضر برای ۱۳۵ کیلومتر این مسیر، پیمانکار انتخاب شده و عملیات اجرایی در تمامی قطعات فعال تداوم دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: در۴۳ کیلومتر باقیمانده مسیر مطالعات تکمیل شده و پیگیر هستیم تصمیم گیری برای احداث آن انجام و عملیات اجرایی شروع شود.

به گفته حیدری ، استان اردبیل یکی از معدود استان‌های کشور است که از طریق بزرگراه به مرکز کشور متصل نیست. از همین رو تعریض و توسعه مسیر اردبیل- سرچم در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.