نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان یزد

استاندار یزد گفت: با پیگیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال نوسازی و تقویت شد.

فاطمی استاندار یزد در آئین واگذاری خودرو‌های عمرانی و خدماتی به دهیاری‌های استان، به ضرورت تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد، اقدام بزرگی در زمینه نوسازی ناوگان عمرانی و خدماتی حوزه شهری و روستایی صورت گرفت.

او با بیان اینکه تکمیل و تجهیز ناوگان عمرانی سبب تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و کنترل بهتر بحران‌های احتمالی می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون چهار دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه ون، ۲۷ دستگاه کمپرسی، چهار دستگاه بیل زنجیری، یک دستگاه لودر، یک دستگاه مینی لودر، سه دستگاه نیسان و سه دستگاه تراکتور به ارزش ۱۲۹ میلیارد تومان خریداری شده است.

استاندار یزد با اشاره به افزایش بیش از ۲ برابری ناوگان این حوزه طی یکسال خاطرنشان کرد: تا قبل از سال ۱۴۰۰ حوزه روستایی استان دارای ۱۵ دستگاه بیل بکهو، ۹ دستگاه ون و ۹ دستگاه کمپرسی بود که امسال، اقدام اساسی و ماندگاری در این حوزه صورت گرفت.

فاطمی افزود: در حوزه شهری نیز اقدامات بسیار ارزشمندی به ویژه در حوزه شهرداری یزد انجام شده تا در ناوگان عمرانی و خدماتی شهری نیز تحول ایجاد شود.

استاندار یزد اظهارداشت: امید است در پرتو نوسازی تجهیزات شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی روستا‌ها و شهر‌های استان و کاهش قیمت تمام شده پروژه‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار