افزایش شرکت‌های گردشگری سلامت مجاز در مشهد

افزایش شرکت‌های گردشگر سلامت مجاز از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

داوود خوش شکن،مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه نشست آموزشی گردشگری سلامت که با حضور کارشناسان IPD و مدیران بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود با معاون اداره کل اتباع برگزار شد گفت: افزایش تعداد شرکت‌های گردشگر سلامت دارای تاییدیه با هدف محدود کردن مراکز غیر رسمی و برخورد با مداخله گران در امر گردشگری سلامت از برنامه‌هایی است که با هدف توسعه گردشگری سلامت در این دانشگاه صورت گرفته است.

 او افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۵ هزار گردشگر سلامت از مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات درمانی دریافت کرده اند.

این مقام مسئول  با بیان این که هر گردشگر سلامت می‌تواند به عنوان یک مبلغ برای دیگران عمل کند، ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند تا انتهای سال بتوان در خراسان رضوی میزبان ۶۰ هزار گردشگر سلامت باشیم.

خوش شکن بیان کرد: علاوه بر وجود بارگاه منور ثامن الائمه (ع)، وجود امکانات گردشگری، سیاحتی، تفریحی، درمانی، تاریخی و فرهنگی، وجود مراکز تشخیصی درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی مجهز، وجود پزشکان و کادر درمانی و پشتیبانی ماهر و ورزیده و ارائه خدمات درمانی با استاندارد‌های کیفی بالا از ظرفیت‌های گردشگری موجود در خراسان رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع از علل جلب رضایت گردشگران سلامت شده است.

نشست آموزشی گردشگری سلامت با محور بیماران مقیم و گردشگر سلامت و مدارک هویتی اتباع مقیم و غیر مقیم و نوع اقامتشان، برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار