اهدای مدال قهرمانی مسابقات جهانی بدنسازی به موزه آستان قدس رضوی

مهدی ماهانی که دی ماه امسال در مسابقات بدنسازی جهانی مدال طلا را از آن خود کرده بود، این مدال ارزشمند را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

مهدی ماهانی بدنساز تیم ملی در مراسم اهدای مدال خود گفت: با توسل به اهدا مدال قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات جهانی بدنسازی به موزه آستان قدس رضوی حضرت رضا (ع) به این مسابقات رفتم و به لطف خدا و عنایت این امام عزیز توانستم مدال طلا را برای کشورم کسب کنم.

او افزود: همان زمان نذر کردم مدال طلایم را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کنم و حالا خوشحالم که فرصتی شد تا نذرم را ادا کنم.

در ادامه این مراسم، علیرضا اسماعیل‌زاده مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که مجموعه آستان قدس رضوی مکانی امن و مورد اعتماد برای نگهداری آثار ارزشمند مردم است، گفت: ورزشکاران ما از جمله گروه‌هایی هستند که ارادت خاصی به حضرت رضا (ع) دارند و به‌طور معمول مدال‌های خود را پس از کسب عنوان قهرمانی به ویژه در مسابقات جهانی به موزه حرم مطهر رضوی تقدیم می‌کنند.

او افزود: فرهنگ اهدای مدال‌های ورزشکاران به موزه بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگرفته از فرهنگ رضوی و ارادت خاص آن‌ها به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع)، به ویژه حضرت رضا (ع) است.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۴۰۰ مدال قهرمانی بین‌المللی توسط ورزشکاران بنام کشور به این موزه اهدا شده که به تدریج در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.