تحویل سال با فرزاد حسنی در رادیو جوان/ ۱۱۰ نوجوان در برنامه جورواجور حضور دارند

مدیر شبکه رادیو جوان از حضور فرزاد حسنی به عنوان مجری برنامه تحویل سال به مدت ۴ ساعت در رادیو خبر داد.

نشست خبری بیست و ششمین سالگرد شبکه رادیو جوان با حضور علیرضا مقصودی، مدیر شبكه رادیو جوان برگزار شد. در این نشست مدیر شبكه رادیو جوان گفت: امسال برای رادیو جوان سال حضور نوجوانان و جوانان بود تا به برنامه‌سازی بپردازند و در طول روز نزدیک به سه ساعت برنامه‌سازی برای نوجوانان داریم. ما در برنامه صبحگاهی رادیو جوان، رادیو مدرسه را ایجاد کردیم که با همکاری شبکه امید و وزارت آموزش و پرورش است. ساعت برنامه از ساعت ۶ صبح تا ۶:۳۰ دقیقه است و برنامه‌ها با جنس نوجوانانه است. حدود ۱۸ نوجوان هم از سراسر کشور نویسندگی تا اجرا برنامه را به عهده دارند.

مقصودی درباره برنامه دیگر رادیو جوان به اسم جورواجور گفت: برنامه جورواجور برنامه زنده‌ با اجرای نوجوانان است که خانم نیرومند به عنوان مادربزرگ بچه‌ها در این برنامه حضور دارد. انتخاب ایشان به این دلیل است که بچه‌ها نگران آنتن زنده نباشند. از طرفی، نزدیک به ۱۱۰ نوجوان از سراسر کشور مشغول برنامه‌سازی در جورواجور هستند.

وی با اعلام خبر افتتاح رادیو نوجوانان گفت: کانال نوجوان را ذیل رادیو جوان در سال آینده افتتاح کنیم که در حوزه برودکست و برودبند است.

مقصودی با اعلام این خبر که برنامه جوان ایرانی سلام با اختلاف پرشنونده‌ترین برنامه‌های صبح‌گاهی معاونت صداست، افزود: این برنامه ۲۰ درصد شنونده دارد که جزو شنوندگان دائم این برنامه هستند. اتفاق خوبی افتاده و سعی می‌کنیم در این برنامه اطلاع‌رسانی، پیگیری مطالبات و امیدبخشی انجام دهیم.

وی درباره برنامه‌های ماه رمضان گفت: سه برنامه ویژه داریم که برنامه سحر ما از محل حرم سیدالشهدا به صورت زنده پخش می‌شود. برنامه افطار از استودیوی رادیو جوان روی آنتن می‌رود و برنامه ظهرگاهی هم با بحث‌های معرفتی‌ همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار