فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

پایگاه‌های آمریکا مثل گوشت زیر دندان ما هستند

سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با محوریت دستاورد‌های این نیرو، به جایگاه متزلزل آمریکا در منطقه اشاره و تاکید کرد: «منفعت آمریکایی‌ها در ناامن‌سازی منطقه است و می‌توان با توجه به نبرد‌های ۴ دهه اخیر گفت که منطقه ما بر روی یک گسل امنیتی قرار دارد. چراکه ریشه درگیری روسیه و اوکراین و همچنین چین در موضوع تایوان نیز از آمریکا سرمنشاء می‌گیرد».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اگر قوی نباشیم دشمن جنگ را به داخل ایران می‌کشاند، تصریح کرد: «ما باید بسیار مراقب باشیم تا بتوانیم امنیت ملت و کشور عزیزمان را تامین کنیم و اگر مراقبت نکنیم ممکن است مشکلاتی برای کشورمان به وجود بیاید».

پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر ما قرار دارند

سردار حاجی‌زاده افزود: «ما از ابتدا در سپاه و نیروی هوافضا به دنبال این بودیم که توانمندی و ماشین جنگی آمریکایی‌ها را ناکارآمد کنیم.آمریکایی‌ها تعدادی مولفه‌های برتر ساز دارند که ما سعی کردیم به این مولفه‌های برتر ضربه بزنیم و آن‌ها را غیر قابل استفاده کنیم».

وی  تاکید کرد: «پایگاه‌های آمریکایی امروز در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند و به نقطه ضعف آمریکایی‌ها تبدیل شدند. در واقع، ما هر زمان که نیاز باشد به این پایگاه‌ها ضربه می‌زنیم».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قدرت موشکی این نیرو تصریح کرد: «ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته‌ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند».

سردار حاجی‌زاده درباره موشک هایپرسونیک ایرانی بیان کرد: «موشک هایپرسونیک موشکی است که قادر است در خارج از جو مانور انجام بدهد و در جهات مختلف جابه جا شود. یعنی موتوری دارد که در ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتری هدف روشن شده و مانور می‌دهد».

وی با بیان اینکه سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی حدودا ۱۲ تا ۱۳ ماخ است، ادامه داد: «مهم‌ترین مزیت موشک هایپرسونیک این است که پیش‌بینی انهدام این موشک توسط سامانه‌های پدافند موشکی دشمن از آن‌ها گرفته شده است و با اطمینان می‌گویم دشمنان تا ده‌ها سال آینده نیز نمی‌توانند مشابه آن را بسازند».

جدیدترین موشک کروز ایرانی با نام پاوه وارد سبد موشکی ایران شده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به توانمندی موشک‌های بالستیک ایرانی تصریح کرد: «وزن موشک‌های دوربرد ما به یک‌چهارم کاهش پیدا کرده و کارایی آن‌ها افزایش یافته است. از نظر دقت نیز همه موشک‌های ما نقطه زن هستند و زمان آماده سازی موشک‌ها نیز به یک ششم کاهش یافته است».

سردار حاجی‌زاده از عملیاتی شدن جدیدترین موشک کروز ایرانی با نام پاوه خبر داد و گفت: «جدیدترین موشک کروز ایرانی با نام پاوه با برد یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر وارد سبد موشکی ما شده است». سردار حاجی‌زاده درباره پهپاد غزه گفت: این پهپاد مداومت پروازی بسیار بالایی دارد و همزمان می‌تواند ۹ بمب با خود حمل کند.

وی با بیان اینکه در ماهواره‌بر‌ها به توانمندی‌های جدیدی رسیده‌ایم که راه ما را برای رسیدن به وزن‌های بالا و مدار‌های بالاتر هموار کرده است، عنوان کرد: «با کار‌های انجام شده در سال‌های گذشته خیلی از ریل گذاری‌ها برای جهش‌های بعدی به وجود آمده و ظرف یکی دو سال آینده جهش‌های بزرگی را خواهیم داشت و موج‌های راه افتاده تبدیل به سونامی خواهد شد».

سردار حاجی زاده درباره اخبار خوب این حوزه گفت: «در آینده اخبار خوبی در این حوزه خواهید شنید. خوشبختانه در این دولت با هماهنگی به وجود آمده تقسیم کاری خوبی میان نیروی هوافضای سپاه، وزارت دفاع و سازمان فضایی وزارت ارتباطات به وجود آمده است».

به‌دنبال کشتن عاملان اصلی ترور سردار سلیمانی هستیم

سردار حاجی‌زاده همچنین درباره منهدم کردن پایگاه آمریکایی بعد از ترور سردار سلیمانی گفت: هدف ما از حمله به عین‌الاسد کشتن سرباز‌های آمریکایی نبود، ما خواستیم هیمنه آمریکا را بشکنیم. هدف اصلی انتقام، فرماندهانی هستند که دستور ترور را صادر کردند.

وی گفت: ما در حمله به عین‌الاسد اگر می‌خواستیم هزار نفر هم از آمریکایی‌ها کشته بگیریم می‌توانستیم؛ منتها هدف ما کشتن سربازان نبود؛ ما انشالله اگر بتوانیم ترامپ و پمپئو و مکنزی و فرماندهان نظامی‌ای که این دستور (ترور سردار سلیمانی) را دادند، می‌کشیم.

وی افزود: با تهدیدهایی که آمریکایی‌ها کرده بودند، تصور ما این بود که به حمله ما پاسخ خواهند داد و به همین خاطر با ۴۰۰ موشک در مرحله اول منتظر پاسخ آمریکایی‌ها بودیم که با شلیک اولین تیر، پایگاه‌های آنها از اردن تا کویت و امارات را هدف قرار دهیم ولی قضیه در همانجا ختم شد.

گفتنی است، در خلال این گفتگوی تلویزیونی برای نخستین بار تصاویری از موشک کروز پاوه و همچنین پرواز پهپاد شاهد ۱۴۹ یا همان پهپاد غزه پخش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۱:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
امنیت خوبه خیلی ممنون دمتون گرم
ولی تو رو خدا یه فکری بخاطر گرونی کنید تو این چهار سال جوون های دهه هفتاد پاره شدن دیگه آه بقیه اقشار به کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
آمریکا را ول کنید تو داخل کشور اختلاس گرهاو کسانی این گرونی و تورم را بوجود میارن مثل گوشت زیر دندان باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
فقط یه چیزی بگم اینکه امنیت معانی مختلفی داره . یه نوعش هم امنیت اقتصادی و قدرت خرید مردمه . که در این زمینه اصلا هیچ امنیتی مردم ندارن لطفا فک نکنید امنیت فقط با اسلحه و توپ و تانک به خطر میفته . به فکر امنیت مردم باشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
حرف از گوشت نزن که گوشت رو آرزو کردید برای مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
و البته انتقام سخت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
زنده باشی لشگر جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خوشبحالت سردار که فارغ ز غوغای دلار و گرانی و تحریم هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
خوش به حال تو که دغدغه امنیت را نداری و می تونی به چیزهای دیگه هم فکر کنی چون اگه نا امنی بشه باید جونت را برداری و در بری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
گوشت نقرس میاره خوب نبست. شما سبزیجات بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
حرف از گوشت شد
طعمش یادم رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
باریک الله رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دورود بر سردار عزیز
دمت گرم
ھمین کہ نامتون تو لیست ترور دشمنان جز اسامی اول ثبت کردن یعنی کارت خیلی درستہ خیلی ، ھمچین آتیش بہ جونشون زدی کہ اینطوری دارن خودزنی میکنن بی شرفھای بی غیرت
بہ کوری چشم دشمنان مزدور داخلی و خارجی ان شاء اللہ ھمیشہ پایدار رو موفق باشید تا ھمیشہ خواری باشید تو چشم دشمنان کہ شب و روز نداشتہ باشن
خدا پشت و پناھتون باشہ ان شاءاللہ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
شکر که غرورآفرین هستید بخدا یک راهی حتماهست که ازنیروهای مخلص وپاک سپاه وارتش برای نظارت وکنترل ورودبه عرصه بازارخودرووارز ومعیشت .استفاده شودتانتیجه بگیریم الان تورم بهانه دست دشمنان ووطنفروشها داده ورود کنیدوانشاله زود باغرورومطمئن بیایید رسانه ملی دندان شکن مثل الان که ازقدرت نظامی خبر میدهید قدرت اقتصادی راهم بازگو کنید تمام آرزوی ما مردم درصحنه که ایرانی قوی وامن داشته باشیم.به امیدسربلندی ایران اسلامی وسپاه وارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سردار تو را بخدا بیایید این خودروسازی را از دست یک عده بی تدبیر بی تخصص نجات بدهید وهر روز پیشرفته تر ین ماشین را برای مردم بسازید که اگر مثل صنایع دفاعی پیشرفت میکرد الان ما باید به کل دنیا ماشین صادر میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
فک کردی اونا خیلی بیکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سرفراز و سربلند ایران . خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
چقدر عجیب!!
طرف به الله اکبر هم منفی میده!!!
خدا شفاتون بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
امریکا و اسرائیل بزدل هستند
از شجاعت سپاه مثل سگ میترسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر خود تحقیر های داخلی
سلام درود بر نیروهای مسلح
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۳:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
انشالله که هیچ وقت جنگ نباشه و مملکت در صلح و ارامش وامنیت باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
هرچه بازدارندگی دفاعی بیشترشود
امنیت پایدارتر است
دشمن خوفناک تر است
تهدیدها دورتر است
ماست ها درکیسه است
دم هایشان روی کولشان است
دستشان از پا دراز تراست
زبانشان به حلقومشان چسبیده است
لرزه براندامشان است
مامنشان سوراخ موش است
آرزویشان در گور است
یاد گیریشان شنا در دریا است
اگر کشوری اقتدار داشته باشد
عاقبت به اهدافش خواهدرسید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
جناب آقای سردار حاجی زاده سلام . دوستت داریم دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
باید همه کشورها تفهیم بشن که از زیر یوغ اون چندکشور استعمارگر بیرون بیان اونوقت اونا و ناتو هیچ کاری ازشون برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۲:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
هیچکسی منکر شرایط اقتصادی نیست ولی یه عده همه چیز هم دارن دلارها رو هم دسته کردن فقط منافق و مخالفن و دوستاران کشورهای غربی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار و کودک کشن هستند تا صحبت از مسائل دفاعی کشور میشه زود میگن نون میخواهیم گوشت میخواهیم برنج میخواهیم..... زنده باد به سپاه و ملت شریف ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
احسنت
خدا قوت


ننگ بر نفوذی و خائن داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
حاج صمد
۱۱:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خدا قوت سردار شما کارتان را درست انجام دادید و در حوزه ی نظامی کشور را قدرتمند و به پیشرفت بالایی رساندید اما بعضی از بی صفتان بی وجدان که این زیر پیام گذاشته اند و می خواهند این پیشرفت ها را با مسائل اقتصادی قاطی کنند و آن را کم رنگ جلوه دهند و در حالی که خودشان هیچ خدمتی به این کشور نکرده اند حتی در حد یک رای دادن ! این جماعت پرو و پرتوقع همیشه طلبکار رو باید به خدا واگذار کرد
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۱:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
چقد تو ایران باهوش داریم

ایشون یک نظامی هس و خودشون اسوه مولد تولیدات داخلی ن در اوج تحریم ها
اگه اقتصاددانان هم مثل ایشون ب درون افزایی اقتصاد داخلی توجه میکردن حالا دیگه زندگی مون ب دلار وابسته نبود
نصف مردم تو خونه شون دلار انبار کردن و نصف مردم و تو تحت فشار اقتصادی قرار میدن با سیاست ها دولت قبلی مون ک داشت با افتخار تحریم ها دور میزد

حالا دولت رییسی برنامه ها مدل نظامی در پیش داره یعنی دفع تحریم ها با داخل سازی ودرون افزایی اقتصادی
ب ما چه شما تو خونه تون انبار دلار دارین؟؟ هموطن عقل تون جمع میکردی قرار نبود همش برنامه ها دولت قبلی تا قیامت برپا بشه کمر هموطنان تون و بشکنی

یاشا سردار یاشا سپاه یاشا ارتش
ادامه بدین نباید برای یک قطعه کوچولو نظامی یک دلار بدیم ب دلالان خارجی و داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سلام سردار دل اوری همراه با شکیبایی از ان مردان خداست خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
یاشا سپاهیمیز یاشا ارتشیمیز

یاشا ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا.مرگ بر اسراییل. مرگ بر نوکران آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
با درود بر شما سردار عزیز و همه همرزمانتان.
شما یک مورد حیاتی و مهم را هم باید در نظر بگیرید ما فقط پایگاه های نظامی آنها رو در تیر رس داریم ولی هزاران مراکز اقتصادی و سیاسی مهم و سدها و نیروگاه ها و زیرساختهای ما هم در دسترس آنهاست. نمونه ساده آن حمله آنها به مرکز نظامی اصفهان و کرج و تهران و یا خرابکاری در مراکز هسته ای برای چندمین بار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دست مریزاد سردار انشاءالله پاینده باشی و به امید روزی که انتقام سردار عزیز حاج قاسم رو بگیریم و نابودی کامل اسرائیل از صحنه روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سردار فعلا که گوشت مردم ایران زیر دندون دلار 55هزار تومنی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
گوشت گرانه اما همه میخرن. بعضیا فقط الکی گریه میکنن. سه تا ماشین دارن اونوقت برای قیمت گوشت ناله میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خدایک کم عقل بهت بده که توخط مقدم جنگ دنبال آینه می گردی موهات روشونه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
"گوشت گرانه اما همه میخرن. بعضیا فقط الکی گریه میکنن. سه تا ماشین دارن اونوقت برای قیمت گوشت ناله میکنن!"
باشه تو راست میگی
امیدوارم به درد بی درمان ما مبتیلا بشی اونوقت از اینا دفاع کن
Iran (Islamic Republic of)
C.I.S
۱۱:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
جرم محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد !
+
خداحافظ همه من رفتم دوش بگیرم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سردار کاش انتقام درخورتری در حد حاج قاسم میگرفتین موقعی که همه جوره امکانش مهیا شده بود ۱۲-۱۳تا کم بود بخدا ، هم مسخره شدن هم از بغض خفه شدن این حق ایرانی با وجدان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اطلاعات مملکت باید از یک کانال و سنجیده مطرح شود نه هر کسی صبح بلند شود هر چیز درست و نادرست و نه سنجیده را عنوان کند دشمن دانا به ز دوست نادان علکی تهدید شما خوب نیست.شما که شاگرد چینی هستید حداقل از چینی ها یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۰:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
امیر سرتیپ گرامی این ضرب‌المثل مثل گوشت زیر دندون مال قدیما بود الان باید گفت مثل نون بربری زیر دندون .
گوشت کیلو ۵۰۰ هزار تومن رو کی میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
همه چی ارومه ما چقدر خوشبختیم سخن مسولان رده بالای کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
نظامی کارش نظامی گری و ساخت بمب و موشک و ماهواره است هر چند این عزیزان در ساخت و ساز و کمک به محرومان هم کم نیاوردند نمونه اش ساخت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان توسط فرزندان سپاه اسلام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
احسنت بر دانشمندان‌ایران زمین موشک کروز عجب سرعتی داشت حیف است لااقل یک موزیکی سرودی میزاشتید روی فيلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سلام و درود خدا بر مردان خدا
سردار حاجی زاده یک سلیمانی دیگر
خاری در چشم منافقین داخلی بی بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بیبصیرت خودتو جدو آبادت هستین حق نداری چون ما مخالف تو و ایشون هستیم مارو منافق و یا هر«چه که لایقش هستی خطاب کنی
ما ایرانی هستیم و هیچ کس هم نمیتونه حق اعتتراضو از ما بگیره
بفهم نفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
همینکه در این شرایط که یه فتنه بزرگ رو خفه کردیم و درگیر فتنه دلار شدیم و تو میایی اینطوری بابت حرف هموطنت که به منافق و بی بصیرت یه چیزی گفته فحش و لعنت میدی یعنی واقعا بی بصیرتی . با فحش و هوچی بازی هم بصیرت پیدا نمیکنی . ما هم به وضع دلار اعتراض داریم ما هم از تورم گلایه داریم ما هم مطالبه گریم ولی مثل امثال شما همه چیز رو فدای نرخ گوشت نمیکنیم . البته که این قیمتها برای من و امثال من خیلی خیلی گرونه اما از مملکتم گرونتر نیست . لعنت به منافق بی بصیرت . لعنت به مسئول فاسد که با عملکردش آتو دست یه مشت منافق لجن بی بصیرت میده . لعنت به همه دشمنان مملکت که این بازی دلار رو سر ایران دراوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
در جواب اون دوستی که گفت اینا نظامین، باید بگم همه اقتصاد ما که دست این نظامیاست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
چند تاش رونام می بردی ماشین سازی لوازم خانگی کارگری و...کدومش ...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
آره روحانی سرهنگ بود،!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سلام ،

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم ،
یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت ،

رهبر مهم است نه من ،

الله اکبر ،
پاینده رهبر ،

سرباز رهبر ،
نه سرباز رهبرم ،


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دوستانی که نظرات اقتصادی میدن ایشون متولی اقتصاد کشور نیستن خودشون منتقد اقتصاد ضعیفن، یکی که وظیفه اش رو درست انجام میده و جلوتر از بقیه هست رو جلوشو نباید گرفت بقیه بهش برسن باید به بقیه گفت سریعتر همتراز ایشون بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دمت گرم۔۔ ای کاش متوجہ بشن ی عدہ اصلا متوجہ نیستن کہ چہ حرفی رو کجا باید بزنن۔۔ می یایم خبرھا رو میبینیم نظرات میخونیم کلا ی عدہ ی جای دیگہ سیر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خوب اگه نظامی ها متولی اقتصاد نیستن لطف کنن از اقتصاد برن بیرون کلی کارخونه معدن ماشین آلات مرز بندر زمین در اختیار نظامی ها هست تحویل مردم بدن بعد اگه پیشرفتی بود بیان پزش رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
باشه تو راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
درود بر مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
با سلام و احترام بنظر همه بزرگواران
بنظرم هر کدام از ما باید مجهز به صداقت و درستکاری باشیم اگر اگشت اشاره که رو بسمت دیگران است بسمت خودمان برود خیلی از مشکلات حل خواهد شد اگر وضعیت موشکی و ... در این سالیان خوب شد بخاطر زحمات خیلی هاست کاستی های جای دیگر هم باید با تلاش حل شود نه با حرف و تخریب جاهای دیگر
خدا میگه حال هیچ ملتی را را تغییر نمی دهد مگر انکه انها خودشان را تغییر دهند حالا شما حدیث مفصل بخوان از این مجمل
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۰:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
نمیخواد مثل گوشت اونارو بجوین
گوشت اینجارو کنترل کنین گوشت اونا پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
چی میگ تو آخہ
مگہ مسئول گوشت کہ گوشت برات درست کنہ
نظامی وظیفش معلومہ چیہ وظیفہ شونم بہ نحو احسنت انجام میدن ۔۔
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ۹
۱۱:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ناشناس۱۱.۰۰فکر کنم از اونای که گوشت و مرغ شما میزارن صندوق عقب ماشین جلوی در خانه تحویلت میدن
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اگر ضعیف باشیم کشورهای کوچک و مورچگان هم ما را میخورند پس ایستایی و توقف و همچون مرداب بودن در کار نظامیان اصلا معنایی ندارد و جوشنده و طوفنده باشید
خدا قوت به تلاشگران و هوشمندان نظامی
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اگر ضعیف باشیم کشورهای کوچک و مورچگان هم ما را میخورند پس ایستایی و توقف و همچون مرداب بودن در کار نظامیان اصلا معنایی ندارد و جوشنده و طوفنده باشید
خدا قوت به تلاشگران و هوشمندان نظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
از همه جهات عالی؛ به این میگن دیپلماسی فعال، دقیق و بجا جواب دادن(به همه دوست و دشمن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
حال آدم خوب میکنن مردهای غیرتمندودوست دارد میهن ای کاش در دولت هم تا اون رده پایین مسولین دل به حال مردم می سوزندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ای کاش دلار هم مث ماهی در دهانتون له می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ایشون مسوول قدرت نظامیه اگه ایران از نظر نظامی ضعیف باشه باید نقد بشه نه از نظر اقتصادی یا سیاسی یا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
تموم شد؟
خیلی خوفناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ی حقوق نصف خودتون ها برا همه ملت تایین کنید که با تورم جور دربیاد ماهم میشیم عین شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
الان که حقوق این ها فکر می کنید زیاد چطور شما هم سلاح به دست باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بعضی چه نظرات غیر منطقی میدن
امنیت با گوشت و دلار و شکم و...قابل مقایسه نیست
درود به نیروهای مسلح که کارنامه قابل قبولی دارن
درود به دانشمندان و جوانان ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
موشک موشک موشک موشک موشک موشک موشک ..................دلار 54000 تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اینا نظامین عزیز میفهمی نظامی نه اقتصاددان و وظیفه نظامی همین است هر چند در اقتصاد هم کارهای بزرگی کردند و میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۰:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اینها نه نظامی بلکه مشتی دلال خائین وطن فروش هستند کدام نظامی قرارگاه واتوبوسرانی وتجارت نفت وپتروشیمی وعتیقه ودارو دارد که اینها تمام اقتصاد مملکت را در دست گرفته تازه منتظر غارت صنایع خود رو سازی نیز هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
وقتی یکی برای نظام خدمت واقعی می کنی با ناکارآمدی دولت اون می سنجند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دلار مثل کارد در استخوان ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
این به وزیران ودولت باید بگین که مردم زیر فشار له شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خخخخ انتقام سخت از سوله های خالی ، همون موقع میگفتین صد نفر تلفات داشته ، ای کاش قبل اینکه حرف بزنید به ارشیو صحبت هاتون یه سر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
موشک معیشت مردم کی ساخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ربطی به اینا ندارن برو یقه یکی دیگه بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
فقط خودروسازی دست بخش نظامی بدهند کولاک می کنند تا اینطور ماشین های بی کیفیت وگرون نباشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ثروت مملکت را اینا دارند صرف ساخت تجهیزات نظامی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
آدمها مثل شما که دفاع از خودشون اولویت آخر قرار می دهند باعث وابستگی کشور مثل کشورهای عربی می شن بخش نظامی از بخش مدیریت واقتصادی که روی معیشت مردم جداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ۹
۱۱:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
۱۰.۱۱ مگه نگفتید سید محرومان درستش میکند پس چی شد
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۳:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
هر وقت امثال تو ، بفهمند که ؛ حیطه مسئولیتها ، جداست و مسئول نظامی ، نباید پاسخگوی گرانی گوشت و دلار باشه !!
Iran (Islamic Republic of)
هما
۰۹:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سلام و درود خدا بر سردار حاجی زاده و همرزمانش به امید خدا روز به روز قوی تر بشوید لعنت خدا بر منافقان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۰۹:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
زیر بار اقتصادی خونواده دارن از هم میپاشن. . کجایییییییییییی شما
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۰:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
الان چه ربطی به اینا داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
آفرین برشماهاکه چشم طمع دشمنان را کورکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
گوشت خیلی گرونه سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بهتره به آقای رئیس‌جمهور بگیم که بهتر وزیران ومسولین که کارایی ندارند جایگزین کنند
Iran (Islamic Republic of)
کادر درمان
۰۸:۵۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سلام و درود بر سردار حاجی زاده .خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بالاخره یکی اعتراف کرد که عین الاسد چند تا سوله خالی بوده . سردار در مورد ماخ و اندازه 12-13 ماخکمی مطالعه کن . کاشیک ذره هم روی عملیاتهای پشت سر هم موساد در ایران هم اشراف که نه اطلاع داشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
شما ماشاالله یک دانشمند کمی نگاه کن عزیزان که میان در ذهنتم نمی گنجه در صنعت نظامی وفرماندهی چه کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سوله خالی نبود شوتی خان.
مهمترین
پایگاه امریکا در عراق بود. منتها قبلش ایران به عراق اطلاع داد که در واقع غیر مستقیم به آمریکایی‌ها اطلاع داده باشه. چون هدف کشتن چند تا سرباز بدبخت و در به در که از زور فقر و گرسنگی اومدن در ارتش تروریستی آمریکا،نبود. هدف ،زدن ابهت آمریکا بود که انجام شد. همین قدر بدون در کل دنیا بعد از جنگ دوم جهانی ،کسی جرات زدن پایگاه آمریکا را نداشته.
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۰۸:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
انتقام سخت!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
۴۴ ساله استکبار جهانی هر روز فشارش را به ما بیشتر میکنه و هی میگین میزنیم پس کی میزینید؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
جنگ راحته به نظرت، دم از زدن میکنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
هر وقت تو بندهای پوتینت رو محکم بستی و اسلحه به دست شدی و تونستی با نون خشک چند سال زندگی کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خب در حد ذهن خودش نقد می کنه
Poland
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
از اقتصادت بگو سپاهی از دلار 55 تومنیت بگو از فلاکت مردم بگو از بمب نگو نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
#باافتخار_ایرانی ام
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۷:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
درود به شرفتون، آفرین بر نیروهای نظامی و انتظامی ، افتخار کشور هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
کاش کاشی کاش کمی بفکر مردم بودید .حال اقتصاد مردم اصلا خوب نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
درود بر سپاه عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سردار از ما جز دعای خیر براتون کار دیگه ای بر نمیاد،انشالله اجرتون رو از خدای متعال بگیرین..خدا برای ما شما و همکاراتون رو حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
الله اکبر

درود بر مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
هر چند یک بار اسرار موشکی را تقدیم آمریکا می کنید این نشان از چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۰۲:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سردار بیخیال آمریکا.این اسرائیل گوشمالی بدید.والا...
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۲:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بخدا قسم من سپاه می بالم خدا قوت آمریکا عددی نیست در برابر سپاه خدا گواه است آمریکایها دست از پا خطا کنند نابود میشن خودشان هم خوب میدونند بزغالهای بدبخت آمریکایی اگه جونتونو دوستدارید دو بره سپاه نپلکیت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۰۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
نیروهای مسلح ایران بزرگ مایه افتخارهرایرانی باغیرت هستن، درودخدابردلاورمردان ارتش جان برکف،سپاه قدرتمندوبسیج نیرومند،،،،خدا حافظ تون باشه انشاءالله،،، برچشم بدلعنت..برحسود وبخیل و وطن فروشان خائن لعنت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سردار بامعرفت،امنیت این کشور مدیون پاسداران دلاوری همچون شماست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
رهبری داریم که تمام جهان به چنین شخصیتی میبالند ولی خود فروخته ها و غرب زده های ذلیل هنوز نمی‌دانند که پرچمی که به دست رهبرمان سید علی هست به زودی ان شاء الله به دست امام زمان (ع) میرسد.
سایه پر برکتت آقا همیشه مستدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اینا اگر اقا صاحب زمانم بیاد و باچشمھای خودشون ببیننش باز انکار میکنن
کجای کاری برادر ۔۔ خودتو زیاد ناراحت نکن
نرود میخ آھنین در سنگ
او خواھد امد و ھمون تعداد یارانی کہ خواھد داشت برای اصلاح جھان کافی خواھد بود و بازندہ این میدان کسی جز جاھلان و کم عقلھا نخواھند بود
فعلا بزار بر ارابہ جھل سوار باشن بتازونن خدا ھر چی کہ بخواھد ھمان خواھد شد ولا غیر یا ھدایتشون میکنہ یا بہ حال خودشون رھاشون میکنہ تا وقتش برسہ کہ اونم باز دست خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
فعلا به خودرو سازی شبیخون بزنید و به گسترش شهرهای صنعت خودرو سازی و پالایشگاهی و پتروشیمی در سواحل جنوب
حالا جنگ جنگ اقتصادی است بزرگواران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خسته نباشید نیروهای سپاه،ارتش،انتظامی و هوایی .ممنون از تمام تلاشهای شبانه روزی تان برای حفاظت و امنیت مرزهای کشور عزیزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بنده به شخصه بسیار سردار حاجی‌زاده را دوستشون دارم ، سایه تون گستران و مستدام بر سر ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
دمت گرم
منم خیلی دوستشون دارم وقتی اسمش تو لیست ترور جز اولینھا ھست یعنی خیلی زخم زدہ کہ دشمن سوختہ دارہ جر میدہ خودش
انشاءاللہ ھمیشہ سلامت و موفق باشن تا روی این دشمنای داخلی و خارجی کم بشہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سپاخ مایه افتخار ماست
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اروپا احترامی نزد ما ندارد. خبیث تر از آمریکاست. البته توان آمریکا را ندارد لذا کمتر چنگ و دندان نشان می‌دهد. باید برد موشکها به ۵۰۰۰ کیلومتر برسد. برای احترام و تعظیم به روی پاریس و لندن !
Iran (Islamic Republic of)
نمک
۱۰:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
۵۰۰۰ کمه باید به مبارکی شهدا کربلا ۷۲ هزار کیلومتر باشد
آخرین اخبار