احتمال بازگشایی گردنه کلوسه تا آخر هفته

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر گفت: اگر مشکل خاصی به وجود نیاید به احتمال قوی گردنه کلوسه تا آخر هفته بازگشایی می‌شود.

علی کاظمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر با اشاره به اینکه در سه هفته گذشته محور روستاهای پشتکوه دوم از روستای پشندگان تا پای گردنه کلوسه برف‌روبی شده، ریزش چندین باره بهمن را از مخاطراتی اعلام کرد که گروههای برف روبی با آن مواجه شدند


او افزود: اکنون پای گردنه کلوسه ۸ تا ۱۰ متر برفِ ناشی از ریزش بهمن وجود دارد و با توجه به شیب بالای جاده ، دستگاه‌های برف‌روب قدرت کافی برای برف‌روبی ندارند به همین دلیل با همکاری اداره راه چند دستگاه لودر دیگر به این منطقه منتقل شد.


معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر و بخشدار موگویی، تصریح کرد: با توجه به بسته بودن راه‌های ۷ روستای پشتکوه دوم بار دیگر برای امدادرسانی هوایی به این روستاها پیگیری کردیم.


کاظمی با اشاره به اینکه برق و تلفن روستاها وصل بوده و فقط تلفن روستای «وِزوه» قطع است گفت: اگر مشکل خاصی ایجاد نشود به احتمال قوی تا ۴ روز دیگر گردنه کلوسه بازگشایی و راه ارتباطی شش روستای پشتکوه دوم باز می‌شود و فقط راه روستای «وِزوه» باقی می‌ماند، چون دستگاه‌های برف‌روب باید گردنه منتهی به این روستا و جاده کمران را از برف پاک کنند.


او یادآور شد: دو روز قبل با بالگرد اورژانس هوایی یک تیم پزشکی را در روستاهای پشتکوه دوم مستقر کردیم که تا بازگشایی راه‌های ارتباطی این روستاها در منطقه باقی خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار