شهروندان، خانه تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکند

معاون خدمات شهری شهردار کرمان با اشاره به افزایش حجم زباله در روز‌های پایانی سال، گفت: شهروندان خانه تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند.

محمود ایرانمنش در نشستی با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه جمع‌آوری زباله، تنظیف و رفت‌و‌روب شهری در روز‌های پایانی سال از اهمیت و دشواری بیشتری برخوردار است، بر لزوم مدیریت پسماند خانگی، تفکیک زباله از مبدا و رعایت بهداشت شهری از سوی شهروندان، تاکید کرد.

او با بیان اینکه اولویت‌های مهم حوزه خدمات شهری، برنامه‌ریزی و جدیت کامل  برای  ارتقای وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان، در مسیر کاهش معضلات شهری است، از عموم شهروندان دعوت کرد در صورت تصمیم به دورریزی پسماند خشک حجیم از نوع لوازم خانگی مازاد؛ اما قابل استفاده، با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا زمینه انتقال آن‌ها فراهم شود و در صورت لزوم در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان با بیان اینکه گذاشتن زباله‌های خشک و لوازم مازاد در بیرون از منزل، باعث آلودگی بصری در محله می‌شود، بر لزوم اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا که علاوه بر کاهش هزینه‌ها و حفظ پاکی محیط زیست، موجب کاهش حجم و وزن پسماند تولیدی شهروندان نیز می‌شود، تاکید کرد.

ایرانمنش با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های خدمات شهری و کارکنان سازمان مدیریت پسماند برای آماده‌سازی شهر در آستانه سال جدید، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و استقرار تیم های خدماتی، امیدواریم در ایام نوروز و در حضور گردشگران از چهره شهر، وضعیت بهتر و زیباتری ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار