ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی منوط به اعلام کد رهگیری

سازمان تأمین اجتماعی از همه بیمه شدگان و بازنشستگان دعوت کرد برای ثبت نام یا تکمیل اطلاعات هویتی خود و افراد تحت تکفل در سامانه خدمات غیر حضوری اقدام نمایند.

 ارائه کد رهگیری که از سوی پزشک به بیمار اعلام و همزمان از طریق سامانه نسخه الکترونیک به گوشی تلفن همراه بیمار ارسال می‌شود از روز دوشنبه از امروز برای دریافت دارو و خدمات پاراکلینیکی الزامی است.

شقاقی، رئیس مرکز خرید راهبردی تامین اجتماعی در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: سازمان تأمین اجتماعی از تاریخ ۱۵ اسفند برنامه ارسال کد رهگیری را برای بیمه شدگانی که از خدمات درمانی استفاده می‌کنند، اجرا می‌کنند.

شقاقی خاطرنشان کرد: بیماران باید کدملی و کدرهگیری را به داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیکی برای دریافت بهتر خدمات، ارائه کنند.

وی افزود: کد رهگیری به تلفن همراه بیمه که در سامانه تأمین اجتماعی درج شده باشد پیامک می‌شود و کسانی که تلفن همراه ثبت شده ندارند یا پیامک برای آن‌ها صادر نمی‌شود، حتماً کد رهگیری را از در صورت مراجعه به پزشک، از او دریافت کنند.

مرکز خرید راهبردی تامین اجتماعی تصریح کرد: امروز روز بیماران نادر و صعب العلاج است و طرحی با همکاری دولت و تأمین اجتماعی برای حمایت از ۸ بیماری صعب العلاج و نادر مانند اس ام ای، می‌توانند با ثبت نام در پرتال معاونت درمان تأمین اجتماعی، از سال آینده علاوه بر خدمات پایه‌ای بیمه ای، خدمات مضاعف دولتی را هم دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.