گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در رادیو ایران

رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ویژه برنامه‌های مختلفی به شرح زیر تدارک دیده است.

ویژه برنامه «بهار جان» با موضوع تربیت اسلامی و ادب فرزندی، به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی حمیدرضا رضایی، جمعه ۱۲ اسفند ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۶:۳۵ پخش می‌شود، همزمان با سالروز میلاد پر برکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به این موضوع می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی روانه آنتن می‌شود.

برنامه «خانه و خانواده» روز شنبه ۱۳ اسفند به صورت ویژه از نقش جوان در خانواده و همراهی با جوانان می‌گوید. برنامه «خانه و خانواده» این هفته با اجرای فاطمه آل عباس و تهیه کنندگی زینب برومند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«به افق نور» برنامه دیگری است که برای این روز در نظر گرفته شده، این برنامه با موضوع تربیت از منظر اسلام و نقش ادب در پرورش استعداد‌های معنوی در جوانان با مطالعه زندگی و شخصیت حضرت علی اکبرعلیه السلام، به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای رضا خضرایی ساعت ۱۱:۴۰ پخش می‌شود.

برنامه «ایران امروز» شنبه‌ها نیز، در روز شنبه ۱۳ اسفند با حضور کارشناسان و صاحب نظران به دغدغه‌های جوانان و حل مشکلات آنان می‌پردازد. «ایران امروز» شنبه‌ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی ساعت ۱۲:۴۰ پخش می‌شود.

برنامه «گلبانگ» با عیدانه‌های شاد و متنوع، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را گرامی می‌دارد. «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود. 

برنامه عصر گاهی «ایرانشهر» در روز شنبه ۱۳ اسفند، با موضوع کار نیکو کردن، به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان می‌پردازد. برنامه «ایرانشهر» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای مهرناز فقیهی و استاد کمال همنشین از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.