رادیو تلویزیون در اردیبهشت ۱۴۰۱؛

از انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما تا انتشار تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون در ماه اردیبهشت سال گذشته را بخوانید.

اردیبهشت ماه  شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

بازدید معاون سیما از دو سریال 

معاون سیما همزمان با اخرین روز تصویربرداری سریال «نجلا ۲» در تهران، به بوستان ولایت رفت و با بازیگران و عوامل سختکوش سریال در حال پخش شبکه سه گفتگو کرد.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان با ارائه گزارشی از مراحل ساخت این سریال و جزییات اتمام کار به معاون سیما گفت: همراه با گروه تصویربرداری برای ضبط سکانس‌های پایانی سریال به بندرانزلی خواهیم رفت.

از انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما تا انتشار تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی

شاه آبادی همچنین در تماس تلفنی با سعید سعدی تهیه کننده که همراه با گروهی دیگر در پادگان نوژه در همدان در حال ضبط سکانس‌هایی از سریال هستند گفتگو و در جریان تلاششان نیز قرار گرفت.
در این سریال بازیگرانی، چون آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی و ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و ... نقش آفرینی می‌کنند.

معاون سیما سپس کمی آنطرف‌تر سر لوکیشن سریال «حکم رشد» حاضر شد که در حال تصویربرداری بود. تاکنون حدود هزار و ۱۷۰ دقیقه از این سریال تصویربرداری شده است.وی ضمن شنیدن گزارش روند ساخت این مجموعه از زبان حسن لفافیان کارگردان با بازیگران و عوامل نیز گفتگو کرد.

ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، شهین تسلیمی، مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند، علیرضا مهران، پیام احمدی نیا از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به تهیه کنندگی مهدی فرجی یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است.

دبیر جشنواره‌های رسانه ملی منصوب شد

با حکم پیمان جبلی رییس صداوسیما، مسعود احمدی افزادی به عنوان مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و دبیر جشنواره‌های رسانه ملی منصوب شد.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم تغییر کرد

طی حکمی از سوی سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، امیرعباس اشرف به عنوان سرپرست تأمین برنامه شبکه نسیم سیما منصوب شد.
تداوم و تعمیق تلاش‌های عالمانه و مبتکرانه در جهت ارتقای برنامه‌ها به لحاظ جذابیت و تنوع، نشاط و تاثیر گذاری بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین جذب حداکثری مخاطب و مقبولیت بیشتر شبکه از اهم نکاتی است که در حکم مدیر شبکه نسیم به آن‌ها اشاره شده است.
در این حکم از تلاش‌های مهدی توکلی زاده، در زمان تصدی مسئولیت تأمین برنامه شبکه نسیم نیز تقدیر به عمل آمده است.

از انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما تا انتشار تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی

گزارش‌های اختصاصی از وضعیت اوکراین در شبکه سه

مهدی خانعلی‌زاده کارشناس مجری برنامه سیاست‌خارجی در شب‌های آتی به صورت زنده به بیان تحلیل‌ها و گزارش‌های میدانی از وضعیت اوکراین خواهد پرداخت.

مهدی خانعلی‌زاده کارشناس مجری برنامه سیاست‌خارجی شبکه سه سیما، این روز‌ها در اوکراین است تا گزارش‌هایی را به صورت تصویری برای این برنامه ارائه کند.

خانعلی زاده با حضور در کشور اوکراین، در شب‌های آتی به صورت زنده به بیان تحلیل‌ها و گزارش‌های میدانی از وضعیت این کشور و جنگ روسیه و اوکراین خواهد پرداخت.


«زندگی پس از زندگی» برنامه پربیننده افطار شد

از میان ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما، برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار با۹/ ۲۷ درصد، پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های ویژه افطار سیما بوده است.

انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما

پیمان جبلی دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه محسن برمهانی را به سمت معاون سیمای خود منصوب کرد.محسن برمهانی که پیش از این به عنوان مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل سیما فعالیت می‌کرد به‌عنوان معاون سیما حکم گرفت.

از انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما تا انتشار تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی

از دیگر تجارب مدیریتی وی می‌توان به جانشینی مدیرکل تولید و مدیریت مستند‌های خارجی شبکه‌ی پرس‌تی‌وی و… اشاره کرد.

فیلمبرداری «ابر می‌بارد» به پایان رسید

فیلمبرداری سریال تلویزیونی «ابر می‌بارد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا معینی با سوژه پاندمی کرونا به پایان رسید.«ابر می‌بارد» به سفارش مرکز امور استان‌های سیما از آبان ۱۴۰۰ در استان گیلان کلید خورده است و پیش بینی می‌شود امسال روی آنتن برود.

سیما خضرآبادی، مجید پتکی، فاطمه گودرزی، سیدجواد هاشمی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی و فرهاد بشارتی بازیگران این سریال کرونایی هستند.

قصه این سریال بر اساس نوشته مهدی بهپور به نخستین روز‌های تلخ شیوع ویروس کرونا و زحمات و مشکلات کادر درمان برای کمک به بیماران و مهار بیماری می‌پردازد.

اولین تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی منتشر شد

همزمان با روز‌های ابتدایی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی، لیست کامل بازیگران این سریال منتشر شد.

از انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما تا انتشار تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی

مدیران ۶ شبکه تلویزیونی منصوب شدند

محسن برمهانی معاون سیما، در احکامی جداگانه مدیران جدید شبکه‌های سیما را منصوب کرد.وی «میثم مرادی بینا باج» به سمت مدیر شبکه یک، «حامد بامروت نژاد» به سمت مدیر شبکه دو، «حسین شاه مرادی» به سمت مدیر شبکه چهار، «علی عبدالعالی» به سمت مدیر شبکه آموزش، «محمد حسین کشکولی» به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و «محمد صادق باطنی» را به سمت مدیر شبکه امید، منصوب کرد.

از انتخاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما تا انتشار تصاویر سریال کرونایی مسعود ده‌نمکی

حجت اشرف‌زاده مجری ویژه‌برنامه شبانگاهی شبکه دو شد

به مناسبت عید سعید فطر برنامه شبانگاهی «رخ به رخ» از حضور خواننده کشورمان حجت اشرف زاده در کنار امیرعلی دانایی به عنوان مجریان این برنامه بهره خواهد برد.گفتگو با مهمانان برنامه و اجرای موسیقی از جمله بخش‌های تدارک دیده شده برای این عیدانه «رخ به رخ» خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار