معاون سواد آموزی قم:

دهم اسفند باید در خاستگاه انقلاب زنده نگه داشته شود

م️عاون سواد آموزی قم گفت:تبیین و بازخوانی رویداد‌های مهم انقلاب اسلامی، موجب حفظ هوشیاری نسل جوان برای در امان ماندن از نقشه‌های شوم دشمن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا قاسمی نیا،معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم به مناسبت دهم اسفندماه و سالروز عزیمت حضرت امام خمینی (ره) به شهر مقدس قم پس از پانزده سال دوری، در یادداشتی آورده است: بازخوانی اتفاقات آن دوران و استقبال تاریخی مردم ولایتمدار شهر قم از امام عزیزشان از مصادیق بارز جهاد تبیین و موجب آگاهی بخشی به جوانان است.

تبیین و بازخوانی جریانات و رویداد‌های مهم انقلاب اسلامی، موجب حفظ هوشیاری نسل جوان برای در امان ماندن از نقشه‌ها شوم دشمن خواهد شد.

 پیشنهاد می شود دستگاه‌های فرهنگی استان در این روز با برگزار نمودن برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی در مدارس و مساجد سطح شهر و گلباران مسیر حرکت حضرت امام خمینی (ره) روایتی نو و ماندگار از اندیشه و آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان نقل کنند.

حدودیازده ماهی که حضرت امام ازتاریخ دهم اسفندماه ۱۳۵۷تادوم بهمن ۱۳۵۸ درقم ساکن بودند،بسیاری از دستورات،تصمیمات ،مصوبات وسیاست های نظام جمهوری اسلامی و نهادها توسط حضرت امام تصویب، ایجادو یا تاسیس گردید و بایدبه نسل حاضر ونسل های آینده انتقال شود.

بعد از ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم ؛این دومین ورودتاریخی وسرنوشت ساز به قم می باشد و لازم است به روایتگری این رویداد انقلاب اسلامی پرداخته شود.

امید است در مسیر خدمت به مردم و انقلاب، با همت مدیران جهادی و ملت انقلابی شاهد اتفاقات خوبی در گام دوم انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم که شهر قیام و اقامه است باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار