سوخت قاچاق در کرمان آتش به پا کرد؛

مصدومیت ۳ آتش نشان در کرمان / آتش مهار شد

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: آتش نشانان آتش سوزی انبار سوخت قاچاق را در کرمان مهار کردند؛ اما ۳ آتش نشان مصدوم شدند.

فدایی با اشاره به آتش سوزی انبار سوخت قاچاق در کرمان گفت: این حادثه در یکی از خیابان‌های شهر کرمان و در حاشیه شهر رخ داده است و به علت حریق گسترده ۳ تن از آتش نشانان هم مصدوم شدند.

او افزود: پس از اعلام آتش به آتش نشانی، ۳ دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام شدند و حریق را پس از مدتی طولانی اطفا کردند.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با تایید سوخت قاچاق در این محل تاکید کرد: در این انبار که به عنوان مصالح ساختمانی شناسایی شده است، مقدار زیادی سوخت از نوع بنزین وجود داشت که یک سوم آن بر اثر آتش سوزی از بین رفته و بقیه آن همچنان در محل وجود دارد.

سرهنگ پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تایید حادثه آتش سوزی گفت: علت آتش سوزی، سوخت گیری خودروی پژو از همین مخزن بوده که احتمالا متعلق به مالک انبار است و خودرو دچارحریق شده و این فرد در حین وقوع آتش از محل متواری می‌شوند.

او افزود:میزان ۳ تا ۴ هزار لیتر سوخت از نوع بنزین در این مکان وجود دارد که مقداری از آن مشتعل شده و بقیه آن همچنان در محل است؛ اما خطری برای شهروندان ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: مالک این انبار و مصالح ساختمانی احضار و پرونده برای وی تشکیل شده و به اطلاع مقامات قضایی هم رسیده؛ اما هنوز کسی مراجعه نکرده است؛ اما پلیس همچنان پیگیر موضوع می‌باشد.

برچسب ها: آتش سوزی ، سوخت قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار