خرید سه دستگاه ماشین آلات راهداری در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از خرید سه دستگاه ماشین آلات راهداری از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

 محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری با ۱۱۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی و یک دستگاه گریدر از محل اعتبارات ملی خریداری شده است.

او گفت: لودر خریداری شده به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جاجرم، بیل مکانیکی چرخ زنجیری به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راز و جرگلان و گریدر به این اداره کل تحویل داده شده است.

مشتری گفت: ۲۶۷ دستگاه ماشین آلات راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی فعالیت می‌کند که میانگین سنی آن‌ها ۲۲.۸ سال است و امیدواریم با خرید ماشین آلات و نوسازی ناوگان، میانگین سنی مذکور کاهش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال ۲ دستگاه نمک پاش و ۲ دستگاه بیل برف روب با صرف یک میلیارد و ۱۹ میلیون ریال اعتبار خریداری و تحویل ادارات شیروان، فاروج و راز و جرگلان شده است.

 به گفته مشتری، در حال حاضر ۲ دستگاه کشنده و ۳ دستگاه کامیونت گشت راهداری مورد نیاز است که با پیگیری‌های این اداره کل محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.