جوانان چشم امید ملت و آینده سازان ایران هستند

استاندار لرستان گفت: جوانان به عنوان ظرفیت‌های بزرگ انسانی، چشم امید ملت و آینده سازان ایران اسلامی هستند.

فرهاد زیویار اظهار داشت: توجه و اهمیت به جوانان یک ضرورت است چرا که چرخ توسعه و رونق کشور در سال‌های آتی در دست آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: براین اساس بر تمامی مردم و مسوولان واجب است که در امر آموزش و پرورش جوانان در همه امور علمی، اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار لرستان بیان کرد: علاوه بر این اعتماد به جوانان و اعطای برخی مسوولیت‌ها به ایشان می‌تواند با بهره گیری از نشاط و انگیزه خاص آن‌ها در عرصه‌های مختلف کارساز باشد.

زیویار اضافه کرد: این همان نگاهی است که رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی بر آن تاکید دارند و در ادوار مختلف گذشته کم نبودند جوانانی از این مرز و بوم که تاریخ ساز شدند و این همان ظرفیتی است که نه تنها نباید آن را نادیده گرفت بلکه باید از آن به عنوان یک فرصت بهره برد.

وی ادامه داد: فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز بزرگداشت مقام "جوان" را به تمامی جوانان این مرز و بوم به ویژه در استان لرستان و خانواده‌های بزرگوارشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و تردید ندارم که غایت نهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان توصل به حکومت، ولی عصر (عج) می‌باشد به پشتوانه جوانان انقلابی محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.