دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی:

مجوزهای صنفی از سه‌شنبه در درگاه ملی مجوزها صادر می‌شوند

مهدوی گفت: مشکل فنی اتصال مجوزهای صنفی به درگاه ملی مجوزها رفع شده و از سه شنبه همین هفته این مجوزها از طریق درگاه ملی صادر می‌شوند.

غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور در خبر ۲۱ درباره علت متصل نشدن مجوزهای صنفی به درگاه ملی گفت: طبق مصوبه هیات مقررات زدایی فرصت ۳ ماهه تا اول بهمن برای اتصال مجوزهای صنفی به درگاه ملی مجوزها داده شد که در این تاریخ ما آمادگی اتصال را داشتیم اما در بحث فنی و  برقراری استعلامات مشکلاتی وجود داشت.

او افزود: به طور آزمایشی به این درگاه متصل شده ایم و کاربرگ های صنفی بارگذاری شده است و آمادگی رونمایی از صدور مجوزهای صنفی در این درگاه را داریم.

مهدوی گفت: تمامی زیرساخت ها فراهم و مشکلات فنی رفع شده است. روز سه شنبه در آستانه نیمه شعبان از صدور مجوزهای صنفی در درگاه ملی مجوزها رونمایی می شود و تمامی این مجوزها از این به بعد از طریق این درگاه صادر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۹:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر،خواستم خواهش کنم موضوع ما مهندسان رو هم پیگیری کنید.بنده تقریبا ۴۰ روز قبل تو درگاه مجوزها برای پروانه اشتغال به کار مهندسی درخواست دادم ولی هنوز ترتیب اثر داده نشده و خیلی از همکاران بنده،منتظرن و سازمان نظام مهندسی بهانه درمیاره و میگه سامانه سپامک از دسترس ما خارج شده.این چه معنی میده!؟ اگه کارها رو به صورت سنتی و حضوری انجام داده بودم زودتر به نتیجه رسیده بودم.خواهشا پیگیری کنید
آخرین اخبار