دانشگاه آزاد صدرنشین لیگ برتر روئینگ شد

مرحله نخست لیگ برتر روئینگ مردان با صدر نشینی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

دریاچه آزادی تهران امروز دوشنبه ۱۵ اسفند میزبان مرحله نخست لیگ برتر قایقرانی روئینگ بانوان و مردان است.مسابقات روئینگ در مرحله نخست در مواد یکنفره سبک وزن و سنگین وزن مسافت ۵۰۰ و ۲۵۰ متر و مسابقه روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار می‌شود.
 
تیم‌های دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، مهام پرتو، میداف، آینده‌سازان پارسه و تِکرو در بخش روئینگ بانوان و دانشگاه آزاد، مهام پرتو، بنادر و دریانوردی گناوه، ملوان نداجا و تِکرو در روئینگ مردان حضور دارند.
 
در ادامه مسابقات بخش مردان، رقابت‌های فینال مسافت ۲۵۰ متر برگزار شد.
 
در فینال روئینگ تکنفره ۲۵۰ متر سنگین وزن میلاد اله‌وردیان از دانشگاه آزاد با زمان۴۸.۴۴ ثانیه مدال طلا، محمدحسین حقی از ملوان نداجا با زمان ۴۸.۸۴ ثانیه مدال نقره و آریا سلیمان‌پور از تِکرو با زمان ۴۹.۴۰ ثانیه مدال برنز به دست آوردند.
 
در فینال روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک وزن امیررضا عبدالی از بنادر و دریانوردی گناوه با زمان ۴۷.۹۳ ثانیه، محمدرضا کریمی از ملوان نداجا با زمان ۵۰.۷۲ ثانیه و پرهام قهرمانی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۲.۳۹ ثانیه صاحب مدال شدند.
 
در فینال B روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر مهام پرتو با ترکیب مهدی اسکافی، وحید کشاورز، علی صادقی و امیرعلی حبیبی با زمان ۳:۳۶.۴۶ دقیقه اول و تیم تِکرو با ترکیب بردیا منتظرالقائم، محمدامین صداقت، آریا سلیمانپور و امیرحسین حسین‌پور با زمان ۴:۰۷.۲۶ دقیقه دوم شدند.
 
در فینال A روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر تیم ملوان با ترکیب شیرزاد قادری، مهدی محمدنژاد، محمدحسین حقی و محمدرضا کریمی با زمان ۳:۱۴.۴۰ دقیقه مدال طلا، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب امیرحسین محمودپور، حمیدرضا رضوانی، میلاد اله‌وردیان و مهدی قپانوری با زمان ۳:۱۴.۶۶ دقیقه مدال نقره و بنادر و دریانوردی گناوه با ترکیب امیررضا عبدالی، علی رشادت، شایان ریحانی‌فرد و ابوالفضل سطوتی با زمان ۳:۱۹.۰۴ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.
 
در پایان مرحله نخست لیگ برتر روئینگ مردان دانشگاه آزاد با ۴۸ امتیاز صدرنشین شد، ملوان نداجا با ۴۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بنادر و دریانوری گناوه با ۳۶ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.