ابقای عصارزادگان در ریاست هیئت جودوی اصفهان

حمید عصارزادگان سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت جودو استان اصفهان انتخاب شد و برای چهار سال دیگر سکاندار این هیئت ورزشی باقی ماند.

مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اصفهان با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.  


برای تصدی پست ریاست هیئت جودوی استان فقط حمید عصارزادگان ثبت‌نام کرده بود که با کسب رای مثبت همه ۲۰ نفر حاضر در مجمع سومین بار به عنوان سکاندار هیئت جودوی استان اصفهان انتخاب شد.


در بخش پایانی مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اصفهان، هانیه عصارزادگان به عنوان نایب رئیس، سیدعلی حسینی به عنوان خزانه‌دار و محسن عبداللهی، سید حمیدرضا غریب‌زاده و ندا گلبازخانیان به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.


ابقای عصارزادگان در ریاست هیئت جودوی اصفهان
آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در این نشست با اشاره به روز‌های پایانی حضورش در فدراسیون اظهار کرد: در این چهار سال می‌توانم بگویم حتی بیشتر از سال‌های ورزشکاری تلاش کردم و مورد محبت و آزار‌های زیادی قرار گرفتم، چه بسا این آزار‌ها در داخل بیشتر از خارج کشور بود.


او ادامه داد: در ماه‌های گذشته رهبر انقلاب اسلامی در جلسه‌ای جملاتی در مورد جودوی کشور بیان فرمودند که تمام خستگی این سال‌ها را از بین برد و سبب شد به خودم افتخار کنم که تلاش‌هایم به ثمر نشسته و در برابر ایشان سرفراز هستم.

 

رئیس فدراسیون جودو افزود: در این مدت سعی ما بر این بود که با کشور‌های همسایه تفاهم‌نامه‌هایی امضا و در کمپ‌های تمرینی آنان حضور پیدا کنیم تا ورزشکاران ما در شرایط مسابقات قرار بگیرند.


میراسماعیلی با اشاره به هیئت جودوی استان اصفهان، گفت: استان اصفهان یکی از بازو‌های توان‌مند ما در چهار سال گذشته بود و میزبانی‌های شایانی داشت که نتیجه همدلی و اتحاد ورزشکاران و هیئت استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.