رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

افراد مخل در نظم و امنیت جامعه شامل عفو نمی‌شوند

خدائیان گفت: افراد مخل در نظم و امنیت جامعه شامل عفو و بخشودگی نمی‌شوند.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم کاهش اطاله دادرسی است، اظهار داشت: این موضوع یکی از سیاست‌های جدی قوه قضائیه است که با چاشنی دقت مورد توجه مدیران و مسئولان این قوه است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در کشور مسائل اقتصادی است، گفت: وظیفه همه ما مدیران و مسئولان است که از تولیدکنندگان و کسانی که در حوزه‌های مختلف صنعتی فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت کرد، تصریح کرد: یک سرمایه گذار ممکن است با کوچک‌ترین اتفاقی فرار کند و از این رو باید امنیت سرمایه گذار تأمین شود.

خدائیان با تاکید بر اینکه قوه قضاییه با هرگونه بی نظمی و ناامنی به شدت مقابله می‌کند، تصریح کرد: افرادی که مخل در نظم و امنیت عمومی هستند به هیچ عنوان شامل عفو و بخشودگی نمی‌شوند.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که از بخش تولید حمایت کنند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه کم کاری و یا ترک فعل توسط مدیر یا مسئولی این موضوع توسط سازمان بازرسی پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های قوه قضائیه در دوره کنونی ارتباط بی واسطه با مردم است، تاکید کرد: مدیران باید از هرگونه تشریفات اضافه احتراز کنند و انتقاد پذیر باشند تا مدیری در تراز انقلاب اسلامی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.