مناطق عملیاتی میزبان دانش آموزان، دانشجویان و مردم استان قزوین

معاون همانگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۸ هزار نفر به اردوی راهیان نور انجام شده است که تا کنون ۳ هزارنفر به این مناطق اعزام شده اند.

 سرهنگ برین، معاون همانگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، گفت: اردوی راهیان نور محلات از ۱۹ اسفند آغاز و تا ۲ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

معاون همانگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) پیش بینی کرد که امسال ۴ هزار نفر از نقاط مختلف استان در اردوی راهیان نور محلات شرکت کنند.

سرهنگ برین، مدت زمان سفر این اردو‌ها را با احتساب زمان رفت و برگشت ۴ روزه اعلام کرد و گفت: هزینه هر نفر برای شرکت در این اردو‌ها یک میلیون و ۴۹۰ هزارتومان است که شرکت کندگان فقط ۲۵۰ هزار تومان آن را پرداخت می‌کنند.

معاون همانگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) همچنین با بیان اینکه اردو‌های رواهیان نور دانشجویی به مناطق جنوب و غرب درحال برگزاری است، تصریح کرد: برای ۲۳۰۰ نفر از دانشجویان در این زمینه برنامه ریزی شده و مدت زمان این اردو‌ها نیز ۵ روزه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: در اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی ازظرفیت راویان استانی و ملی در جهت ترسیم فضایل اخلاقی شهدا و رزمندگان ایثارگر استفاده خواهد شد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور دانش آموزی نیز در پاییز و اوایل زمستان برای پایه‌های نهم، دهم و دوزادهم متناسب با درس آمادگی دفاعی آنان برگزار شد که در این حرکت ارزشمن فرهنگی هزارو ۲۷۸ نفر شرکت کردند.

سرهنگ برین تأکید کرد: استان قزوین دو اردوگاه اختصاصی در شهر‌های خرمشهر و اهواز دارد که ظرفیت آن‌ها به ترتیب ۸۰۰ و ۳۵۰ نفر است.

معاون همانگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) همچنین از برگزاری یادواره سردار شهید حسن پور در مسجد امام خمینی قزوین خبر داد و گفت: این آئین معنوی ساعت ۱۸ دوشنبه ۱۵ اسفند، با حضور قشر‌های مردم قدرشناس، مسئولان و بسیجیان برگزار می‌شود.

سردار سرلشکر حسن پور، رزمنده بسیجی قزوینی و جانشین لشکر ۱۷ حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بود که در عملیات غرورآفرین خیبر به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار