کنترل قیمت‌ها با صدور مجوز واردات گوشت

استاندار خوزستان گفت: مجوز واردات گوشت قرمز از کشور‌های همجوار به استان اخذ شد و بازرگانان و تاجران می‌توانند اقدام به واردات کنند.

علی اکبر حسینی محراب گفت: دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه در تامین گوشت قرمز با جدیت ورود کنند و مشکل کمبود گوشت قرمز را در استان برطرف نمایند.

او می گوید: بر اساس اعلام اداره کل دامپزشکی خوزستان، هیچگونه ممنوعیتی برای ورود گوشت قرمز از استان‌های دیگر وجود ندارد و باید هرچه سریعتر از این مسیر برای تامین گوشت استفاده کرد.

به گفته او گوشت منجمدی که وارد کشور میشود کیفیت خوبی دارد در نتیجه برای جبران کمبود گوشت قرمز در استان باید توزیع گوشت منجمد را نیز افزایش داد.

استاندار خوزستان گفت: امسال بعد از ۱۰ سال تامین و توزیع میوه ایام نوروز به بخش خصوصی واگذار شده است، در صورتی که امسال بخش خصوصی در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد و رضایت مردم کسب شود در سال آینده نیز این کار به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

حسینی محراب با تاکید بر توزیع مناسب شکر در بازار از سوی شرکت‌های توسعه نیشکر در استان گفت: به همان میزانی که شرکت‌های توسعه نیشکر به استان‌های دیگر شکر میفروشند باید در استان نیز شکر عرضه کنند تا دچار مشکل و کمبودی در این بخش نشویم.

به گفته او امسال با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نمایشگاه کالا‌های اساسی در اهواز و سایر شهرستان‌ها برای رفاه حال مردم برپا میشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.