بقعه متبرکه همدان میزبان کاروان شادی «نسیم انتظار»

معاون فرهنگی اداره اوقاف گفت: ۲۶ بقعه متبرکه در همدان میزبان جشن نیمه شعبان است و همچنین ایستگاه صلواتی و خیمه معرفت در این بقاع برپا است.

 حجت‌الاسلام علی حسینی با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت گفت: به مناسبت جشن نیمه شعبان کاروان‌های شادی با عنوان «نسیم انتظار» از بقاع متبرکه به حرکت درآمده و در قالب‌های متنوع سعی در برپایی فضای شاد در استان خواهند داشت.

او گفت: به همین منظور ویژه برنامه رزمایش همدلی با همت ادارات اوقاف و امور خیریه استان و مراکز افق (اجتماعی، فرهنگی و قرآنی) بقاع متبرکه با توجه به لزوم کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی در نیمه شعبان تحت عنوان تبرکات مهدوی از جمله اقدامات اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف افزود: همزمان با سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف عطر افشانی، غبار روبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دعوت از سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم‌السلام آذین بندی و عطر افشانی بقاع متبرکه، پخش ادعیه و مناجات به صورت زنده در روز ولادت در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی گفت: تعداد بقاع متبرکه میزبان جشن در سراسر استان همدان ۲۶ بقعه است، همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی خیمه معرفت در بقاع متبرکه همدان و نهاوند، حضور مبلغین اعزامی و بومی در بقاع شاخص استان از جمله برنامه‌هایی امروز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.