فروشگاه‌های گناوه به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح اختیاری کالابرگ به صورت عملیاتی در سطح فروشگاه‌های این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

کریم صفایی  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: اکنون این طرح در فروشگاه‌های کوروش در گناوه اجرایی شده و بقیه فروشگاه‌ها در دست اقدام دارند.

وی افزود: در این طرح اعتبار کلیه خانوار‌های یارانه بگیر شارژ شده است که می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملی کالا برگ الکترونیک استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه بیان کرد: خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده میزان اعتبار لیست کالا‌ها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره گیری و یا با نصب نرم افزار (شما) در برنامه کافه بازار، آخرین موجودی حساب یارانه‌ای خود و همچنین لیست فروشگاه‌های ارائه خدمات طرح کالا برگ را مشاهده کنند.

صفایی ادامه داد: در صورت خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به میزان اعتبار استفاده شده از یارانه ماه بعد هر خانوار کسر و مابقی اعتبار نیز به صورت نقدی در موعود مقرر به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای درخواست کرد: پیگیری‌های لازم برای همکاری در اجرای این طرح انجام دهند.

برچسب ها: کالا برگ ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.