هزینه ۱۱۶۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های راهداری اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سال جاری برای اجرای پروژه‌های راهسازی استان بالغ بر هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کلیم‌الله وثوقی گفت: در سال جاری برای اجرای ۱۱۲ پروژه راه سازی، راهداری، بهسازی، مرمت، آسفالت، روکش آسفالت و نگهداری راه‌های اصلی فرعی و روستایی این استان بالغ بر هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در حاشیه نشست با فرماندار خلخال گفت: در سال جاری برای اجرای ۵۰ کیلومتر از روکش آسفالت راه‌های بین شهری و آسفالت راه‌های روستایی خلخال بالغ بر یکهزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وثوقی اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های آسفالت راه‌های خاکی و شوسه روستا‌های خلخال، این روستا‌ها در سال آینده از بحران حوزه راه روستایی خارج خواهد شد.

او با بیان اینکه برای سال آینده سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه‌های روستایی کشور توسط قرارگاه سازندگی امام حسن (ع) سپاه پاسداران اعتبار پیش‌بینی شده است، گفت: با توجه به اختصاص مبلغ قابل توجهی از این اعتبار به مناطق محروم روستای استان اردبیل بخش اعظم مشکل راه‌های روستایی این استان سال آینده برطرف خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان‌های خلخال و گرمی بیشترین شاخص محرومیت را از لحاظ راه‌های ارتباطی روستایی استان اردبیل به خود اختصاص داده‌اند و غالب این اعتبار برای ارتقای شاخص بهره‌مندی اهالی روستا‌های این ۲ شهرستان هزینه خواهد شد.

وثوقی اجرای پروژه روکش آسفالت راه هشجین به برندق تا روستای نوده، آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه هشجین به سه‌راهی اردبیل - سرچم با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال، تکمیل قطعه یک این راه ۱۳ کیلومتری، تکمیل عملیات آسفالت پنج پروژه راه روستایی اجرای پروژه، آسفالت راه ۱۰ روستای این شهرستان، آغاز عملیات اجرایی بهسازی بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر راه ارتباطی خلخال به اسالم با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و اجرای پروژه‌های راه‌سازی مناطق محروم روستایی خلخال را از جمله پروژه‌های پیش بینی شده برای سال آینده در این شهرستان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار