اختتامیه دومین جشنواره شعر و خاطره نیروی دریایی ارتش برگزار شد

آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر و خاطره نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و جمعی از منتخبین این جشنواره برگزار شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر و خاطره این نیرو، با اشاره به نقش پر رنگ هنر بالاخص نگارش خاطرات نسل جنگ خطاب به منتخبین جشنواره شعر و خاطره گفت: شما عزیزان جزو مدافعان عرصه فرهنگی هستید، در این عرصه سن و جنسیت مهم نیست و انتظار مقام معظم رهبری از شما عزیزان این است که همیشه جهت‌گیری داشته باشید تا دچار غفلت نشوید.

وی در ادامه افزود: باید به این بخش از فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای شود تا انتظارت مقام معظم رهبری برآورده شود؛ ما بدنبال حضور پر شور خانواده‌ها در کار‌های فرهنگی و هنری هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ثبت وقایع و نگارش جزئیات، موجب تمدن‌سازی است که این امر توسط قلم و افکار خاطره نویسان اتفاق می‌افتد.

امیر دریادار ایرانی در پایان ضمن تشکر از زحمات اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی در انجام برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های خاطره‌نویسی گفت: خاطره‌نویسی و ثبت جزئیات یک کار فرهنگی بسیار موثر است و امیدواریم دوره‌های بعدی پر شورتر برگزار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار