تشکیل ۴ پرونده تخلف برای تعدادی از واحد‌های صنفی

رئیس اداره صمت زابل از تشکیل ۴ پرونده برای تعدادی از واحد‌های صنفی با تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‎نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

غلامرضا پیری گفت: در  هفته جاری و در جریان اجرای طرح ویژه نظارتی ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲، گشت مشترک نظارتی با حضورفرماندار زابل و جمعی از مدیران ونمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه تنظیم بازار این شهرستان انجام شد و از تعدادی از رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده فروشان بازدید انجام شد.

وی ادامه داد: درجریان این گشت مشترک نظارتی، برای تعدادی از واحد‌های صنفی، ۴ پرونده با تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه و همچنین عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل و در راستای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با ارسال گزارش‌های تخلفات صنفی، اقتصادی و ... را به اداره صمت استان، از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند و با این کار، کمک به سزایی به کاهش تخلفات صنفی و اقتصادی کرده و باعث نهادینه شدن فرهنگ مطالبه گری و احساس مسئولیت نسبت به تخلفات اقتصادی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.