انعقاد قرارداد آبرسانی به ۲۸ روستای شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار از انعقاد قرارداد آبرسانی به ۲۸ روستای این شهرستان خبر داد.

روح‌الله نباتی گفت: در چند ماه گذشته در رابطه با آبرسانی به شهر‌ها و برای قطع نشدن آب شرب، آبرسانی به بیش از ۳۰ روستای خشک شهرستان با تانکر و نیز تامین آب موکب‌های اربعین و کمک به آبرسانی به همدان از اقداماتی بودکه انجام شد.

او افزود:️ روستا‌های حسن ابدال، مالک اشتر، رباط زعفرانی، گنده جین، میهمله، جعفرآباد، حصار قره باغی، نورآباد، چپقلو، رسول آباد، میرزاحصاری، دولت آباد، رسول آباد سفلی و ساری قمیش از روستا‌هایی هستند که در وضعیت بحرانی منابع آبی هستند و باید همه در کنار هم مشکلات آبی این مناطق را حل کنیم و از آبفای استان همدان می‌خواهیم این روستا‌ها را در اولویت طرح‌های خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بهار گفت: در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان و مدیرفنی و اجرایی بسیج سازندگی استان همدان همراهی خود را با انجام طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها با تمام توان اعلام کردند.

نباتی همچنین در جلسه پیگیری موارد و موانع موجود به منظور اجرای طرح مجتمع صنفی صنعتی تریلی سازان غرب کشور از ساماندهی طرح مجتمع صنفی صنعتی تریلی سازان غرب کشور در بخش صالح آباد خبر داد و گفت: توانمندی و ظرفیت بسیار خوبی در بحث تریلی سازی در منطقه وجود دارد و طرح شهرداری وشورای شهر صالح آباد در زمینه ساماندهی طرح مجتمع صنفی تریلی سازان غرب کشور باید در اولویت قرار گیرد.

او افزود: با افتتاح مجتمع صنفی تریلی سازان غرب کشور در دو راهی روستای زاغه برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد و برای حمایت از صنعتگران، جهادکشاورزی شهرستان حداکثر همکاری را با مالکین انجام دهند.

فرماندار شهرستان بهارتاکید کرد: تمامی ساخت و ساز‌های واقع در جنوب جاده کرمانشاه به طول ۵۰۰ متر از ورودی روستای سیمین تا ایست و بازرسی شهید زارعی برای ساخت و ساز و یا ساماندهی به شهرداری صالح آباد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.