شنبه؛ برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی

انتخابات اتاق بازرگانی در روز ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود

 بر اساس احکام صادر شده در تاریخ دوم بهمن امسال، هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان قزوین، با ترکیب یک نفر از تشکل‌های دولتی و یک نفر از تشکل‌های خصوصی تشکیل شد و ۴۰۰ ساعت نفر کار با حضور تمامی اعضا تا به امروز برگزار شده است.

۵۹ نفر از بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی در انتخابات شرکت کردند که ۳۴ نفر واجد شرایط کاندیداتوری عضویت در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان شدند که ۱۸ درصد از آن‌ها از بخش صنعت و معدن ۳۲ درصد از بخش بازرگانی هستند.

در اتاق بازرگانی استان قزوین ۱۵ نفر شامل ۵ نفر در حوزه صنعت، ۵ نفر در حوزه بازرگانی، ۲ نفر در حوزه معدن و ۳ نفر در بخش کشاورزی برگزیده می‌شوند.

انتخابات در روز ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود و در صورت نیاز، با هماهنگی اتاق بازرگانی کشور، زمان برگزاری انتخابات تمدید می‌شود.

عوامل اجرایی برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی شامل نیروی انتظامی، بخش‌های خصوصی، ۴ نفر از بخش‌های دولتی که با صدور حکم انجمن نظارت بر انتخابات، فعالیت آن‌ها آغاز می‌شود.

تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قزوین از جمله پشتیبانی و نظارت تصویری برای رأی دهندگان، نیرو‌های انتظامی و امنیتی انجام شده است.

رأی دهندگان حقیقی و حقوقی باید یا تولیدکننده و صادر کننده نمونه باشند و یا سالانه ۱۵ میلیارد تومان فروش داشته باشند و یا ۲ سال سابقه عضویت و استفاده از کارت بازرگانی داشته باشند.

شیوه نامه تبلیغات کاندیداتوری ریاست اتاق بازرگانی، در سایت اتاق بازرگانی ایران قرار دارد و زمان تبلیغات هم از ۱۲ اسفند تا ۸ صبح روز ۱۹ اسفند است.

اطلاع رسانی درباره برگزاری انتخابات، اعلام نتایج رأی گیری، تأیید نهایی داوطلبان توسط روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی انجام می‌شود.

پس از پایان رأی گیری، داوطلبان بر اساس جدول زمانبندی، فرایند اعتراض به روند انتخابات در انجمن نظارت و شورای عالی نظارت انجام می‌شود.

اعتبارنامه منتخبان هم ۲۰ اسفند توسط هیئت نظارت بر انتخابات صادر می‌شود.

انتخابات امسال در شرایط بسیار خاصی برگزار می‌شود و دوربین‌های نظارتی در حوزه‌های انتخابی سراسر کشور نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار