اجرای طرح استقبال از نوروز در راه آهن آذربایجان

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان از اجرای طرح استقبال از نوروز در راه آهن این منطقه خبر داد.

آقای قربانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از گردشگران نوروزی گفت: شستشو و نظافت قطار‌ها و ایستگاه‌ها شروع شده است و در ایام تعطیلات نوروزی و به منظور استقبال از مسافران ریلی برنامه‌های فرهنگی و موسیقی سنتی در ایستگاه‌های تحت پوشش اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام همچنین جشن نوروزی و نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌های منطقه آذربایجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این اداره کل در راستای استقبال و بدرقه مسافران ریلی در فضایی آرام و امن آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: تلاش می‌شود با برگزاری جلسات متعدد و همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های ویژه تفریحی و فرهنگی انجام شود و با اجرای این برنامه‌ها آرامش خاطر را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاوریم.

آقای قربانی ادامه داد: اقدامات عمرانی، مرمت و زیباسازی نمازخانه‌ها، برپایی سفره‌های هفت سین و بهبود کیفی فضای سبز ایستگاه‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی یادآور شد: استقبال از اولین مسافران نوروزی با اهدای شاخه گل و معرفی سوغات و صنایع دستی استان برای مسافران از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز است.

آقای بایرام زاده معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه برای همکاری با اداره کل راه آهن آذربایجان در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی و معرفی آثار تاریخی این استان به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار