نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مطرح کرد

حمله دشمن به آرامش و سلامت دختران معصوم ،برای ایجاد حس ناامنی

دشمن آنقدر به مشکل خورده است که این روز‌ها به آرامش و سلامت دختران معصوم ما حمله کرده است.

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی گفت: دشمنان  تلاش میکنند  تا حس امنیت را از مدارس و خانواده‌ها بگیرد  تا مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند. همینطور که با مسائلی، چون قیمت دلار و گران فروشی‌ها نیز همین هدف را دنبال میکند. 

او افزود :‌حس امنیت برگ برنده‌ای است که در این کشور وجود دارد و اکنون دشمن آن را نشانه گرفته است.

نماینده ولی فقیه مشهد ادامه داد: امروزه از مشکلات فرهنگی و اجتماعی گرفته تا مسائل اقتصادی و حتی بحران‌های امنیتی، از بحران ارز گرفته تا ناامن سازی فضای زندگی مردم، همگی برخواسته از فتنه و توطئه دشمن است و این‌ها نباید بهانه‌ای شود که ما از نظام ناامید شویم.

ایت الله علم الهدی بیان کرد:‌ اگر دشمنان ما از انتظار فرجی که در مردم وجود دارد رنج میبرند، به دلیل امیدی است که در این انتظار دیده میشود. آن‌ها می‌خواهند این امید را براندازی کرده و یک جامعه ناامید را جایگزین آن کنند. 
 
او تصریح کرد: خوشبختانه اندیشه مهدویت و انتظار مردم ولایتمدار برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) در جامعه اسلامی ما دیده میشود. آثار مهدویت و انتظار هرسال بیش از گذشته در جامعه دیده میشود و ما  امیدوار هستیم  روزی راببینیم که اصلاح معضلات مردم جهان و اجرای عدل جهانی به دست امام عصر(عج)در دنیا انجام شود. 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.