مساجد سنگر دفاع از انقلاب و اسلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مساجد به عنوان سنگر دفاع از انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت : باید برای رونق بیش از پیش مساجد تلاش کرد.

آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه مردم و مسئولان باید برای رونق مساجد تلاش کنند گفت : شهدا در مساجد با فرهنگ ایثار و شهادت پرورش یافتند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری بیستم اسفند به عنوان روز راهیان نور گفت: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب می‌شود تا مردم با ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در روز درختکاری، از مردم خواست تا عزم خود را برای کاشت یک میلیارد درخت، طی چهار سال، جزم کنند.

امام جمعه کرمانشاه، از تقوا به عنوان تنها راه دستیابی بشر به سعادت در دنیا و آخرت یاد کرد.

شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۲ هزار جانباز و ۱۸۰۰ آزاده نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت‌های برنامه‌های بنیاد شهید است که با همکاری دستگاه‌های مرتبط تحقق خواهد یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار