ضرورت توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم

امام جمعه موقت ساری به ضرورت توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدرضا نصوری امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به ضرورت توجه مسوولان به مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم و بخش فرهنگی، گفت: دشمنان در شرایط فعلی تمام امکانات خود را بسیج کردند تا از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

او با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان و تأکیدات مقام معظم رهبری برای برخورد با مسببان حادثه، افزود: شناسایی و معرفی این جریان تحقیرآمیز و پست و عده‌ای از عوامل سودجو و برخورد قاطع با آن‌ها مطالبه و خواست مردم است.

خطیب جمعه ساری گفت: دشمن تلاش دارد تا مدل ایران هراسی را در فضای جامعه جهانی تقویت کند و با ایجاد این فضای شیطانی تلاش می‌کند صفوف انسان‌های مسلمان را از بین ببرد و از این رو سعی در ترویج ایده ایران هراسی دارد.

او ایران هراسی را جزو برنامه‌ها و راهبرد‌های دشمنان عنوان و افزود: تبلیغات رسانه‌ای و فراگیر دشمن در تلاش است افکار و اندیشه‌ها را فتح کند از این رو افراد سست ایمان آن را زود باور می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری، سیاه نمایی و ناامیدکردن مردم را از دیگر راهبرد‌های دشمن دانست و گفت: هرچند که گرفتاری و مسائل معیشتی در زندگی مردم وجود دارد و دشمن سعی می‌کند مردم را ناامید کند.

حجت الاسلام نصوری همچنین با بیان اینکه پررنگ کردن معروفات در جامعه، حضور در میدان، غافل نشدن از دشمن و توجه به امید و وحدت در جامعه راهبرد‌های مقابله با دشمن است، افزود: باید خود را در همه ابعاد قوی کنیم.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار