فرصت سازی از تحریم‌ها برای شکوفایی ایران

استاندار گیلان گفت: تحریم‌ها به فرصتی بزرگ برای بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

دکتر اسدالله عباسی در یادواره شهدای والامقام دهستان سیاهکلرود بخش چابکسر گفت: تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران به فرصتی بزرگ برای پویایی، بالندگی و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

وی همچنین با بیان اینکه شهدا در مسیر درست تاریخ ایستاده اند و ما نیز باید به آنان تاسی کنیم افزود: راه سعادت انسان‌ها پیروی از راه و سیره شهدا است که در این صورت می‌توانیم سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم بزنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه شهدا و خانواده‌های معزز آنان حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: تکریم و تجلیل از مقام شهدا و خانواده‌های صبور و عزیزشان بزرگترین رسالتی است که بر عهده داریم و باید به آن عمل کنیم.

دکتر اسدالله عباسی همچنین در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع سلامت دکتر عباس مومنی که در مسجد امام علی علیه السلام ملا امیرای رودسر برگزار شد با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت جان عزیزشان را برای نجات مردم فدا کردند گفت: شهدای سلامت در راه خدمت تا پای جان ایستادند و امروز نام و یاد آن‌ها در تارک این مرز و بوم می‌درخشد.

وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در زمینه دارو گفت: دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران در ایام کرونا حاضر به تحویل دارو بویژه واکسن کرونا به ایران نشدند، اما جوانان غیور و دانشمند این مرز و بوم به فنآوری ساخت واکسن دست یافتند و امروز واکسن تولیدی دانشمندان ایرانی نه تنها نیاز داخل کشور را برطرف کرده بلکه صادر نیز می‌شود.

شهید مدافع سلامت دکتر عباس مومنی ۱۲ اسفند سال ۹۸ هنگام خدمت رسانی به بیماران به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

استاندار گیلان همچنین با حضور در بیمارستان شهید علی انصاری رودسر از تابلوی آزمایشگاه شهید مدافع سلامت دکتر عباس مومنی پرده برداری کرد.

این آزمایشگاه به نام این پزشک سلامت که خود در آن مشغول به خدمت بود نامگذاری شد و روند بازسازی آن آغاز شده است.

استاندار گیلان همچنین از بخش اورژانس بیمارستان شهید علی انصاری رودسر نیز بازدید و با تعدادی از همراهان بیماران نیز گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.