یادمان شهدای مرصاد پربازدیدترین یادمان شهدای کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت : یادمان شهدای مرصاد سالانه با بیش از یک میلیون نفر بازدیدکننده پربازدیدترین یادمان شهدای کشور است.

سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در نشست خبری به مناسبت بیستم اسفندماه روز ملی راهیان نور با گرامیداشت این روز گفت : استان کرمانشاه در بحث اردو‌های راهیان نور یکی از استان‌های مهم و مطرح کشور است که سالانه پذیرای شمار زیادی از هموطنانمان از اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه در افتتاح اردو‌های راهیان نور امسال که در یادمان بازی دراز برگزار شد بیش از ۳۱ هزار نفر حضور داشتند، افزود: برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور از همه ظرفیت‌ها در استان کرمانشاه بهره خواهیم برد.

سرهنگ بهشتی‌راد با بیان اینکه در استان کرمانشاه هشت یادمان برای بازدید اردو‌های راهیان نور وجود دارد، اضافه کرد: این استان همه ساله رتبه نخست را در میزبانی از کاروان‌های راهیان نور در کشور به خود اختصاص می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بیان کرد: تشکیل اردو‌های راهیان نور یک حرکت ارزشمند فرهنگی است که توسط رهبر معظم انقلاب بنیان گذاری شد و نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه جنگ برای کشور ما نعمت و یک گنجینه بود ادامه داد: باید حوادث و اتفاقاتی که در طول دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل گذشته است را در قالب جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد و تشکیل اردو‌های راهیان نور در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

سرهنگ بهشتی‌راد بیان کرد: امروز دشمن همه داشته‌های خود را به میدان آورده و با به راه انداختن انواع جنگ‌های ترکیبی قصد دارد به نظام و انقلاب ضربه وارد سازد، ولی غافل از آن است که ملت ایران یک تنه در برابر همه قدرت‌های جهانی پای انقلاب خود ایستاده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.