تجلیل از نام آوران و قهرمانان ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا

از نام آوران و قهرمانان ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا تجلیل شد.

جشن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و آیین تجلیل از نام اوران و قهرمانان ورزشی و نخبگان علمی فرهنگی و هنری بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان شرقی با حضور تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، محمد اسداللهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و سعید نامور رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی استانداری آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: پشتکار و استعداد این عزیزان در کسب عناوین مختلف استانی، ملی و جهانی ستودنی است و باید فرهنگ سازی لازم برای جذب این ورزشکاران در سطح کشور گسترش یابد و در این راستا ایجاد خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در استان آذربایجان شرقی بصورت اختصاصی را از ضروریات جامعه ورزشی این قشر از بیماران دانست.
جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) گفت: قهرمانان نشاط آورند و قادرند بهترین الگو برای نسل جوان باشند؛ قهرمانان و ورزشکاران در این هیات افرادی هستند که علی رغم کسب عناوین برتر در میادین کشوری و بین المللی، الگوی موفقیت بین اقشار مختلف جامعه که دچار عارضه‌های جسمانی هستند، می‌باشند. حضور ورزشکاران و قهرمان رشته‌های مختلف هیات بیماران خاص باعث ایجاد انرژی مضاعف، انگیزه بیشتر و امید به زندگی در سطح جامعه است.
او یادآور شد: امر مهم ورزش در بین اقشار بیماران خاص که جمعیت گسترده‌ای را در بر می‌گیرد، حلقه گمشده‌ای است که نیازمند حمایت و توجه ویژه جهت تشویق و فراهم سازی بستر ورزشی است تا با آموزش‌های مختلف، جامعه هدف را به سمت و سوی ورزش سوق دهد که در نهایت این موضوع بر افزایش سطح سلامت اجتماعی جامعه بسیار موثر می‌باشد.
سعید نامور رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و ولادت حضرت، ولی عصر (عج) به پیگیری‌های مجدانه جهت تهیه لوازم و دارو‌های ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال بیماران خاص و پیوند اعضا از هیات ورزشی و عضویت در این هیات و فعالیت‌های چشمگیر ورزشکاران در عرصه ملی و بین المللی، پیگیری مجدانه‌ای در خصوص تامین دارو‌های مورد نیاز این ورزشکاران هستیم.
او افزود: با یاری خداوند متعال این هیات ورزشی توانست میزبانی اردو‌های تیم ملی در رشته‌های ورزشی اسکواش و بدمینتون در بخش برادران و خواهران به مدت یک هفته برعهده داشت و در طول سال با اعزام تمامی گروه‌های درمانی به مسابقات کشوری، به کسب مقام‌های متعدد انفرادی اول تا سوم و مقام دوم تیمی در گروه‌های تالاسمی و زیر ۱۸ سال ایران و همچنین اعزام ۶ نفر از ورزشکاران این هیات به اردو‌های تیم ملی دارت، بدمینتون، اسکواش و فوتبال در سال ۱۴۰۱ توانست افتخارات متعددی برای استان کسب نماید. در این راستا حسین رضایی دبیر هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی، تنها نماینده اعزامی بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته اسکواش و بدمینتون به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ استرالیا است.
نامور به منظور بستر سازی مناسب به منظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد و گفت: مهمترین مسئله این است که نباید بیماران خاص را از جامعه و سایر ورزشکاران جدا کرد، بلکه ورزشکاران پیوندی و بیماران خاص باید از امکانات ورزشی بقیه وررزشکاران استفاده و در کنار آن‌ها ورزش کنند.
همچنین در پایان این مراسم از نام آوران و قهرمانان ورزشی و نخبگان علمی، فرهنگی و هنری بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی نیز تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: تجلیل ، بیماران خاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار