دوره مربی‌گری قرآن ویژه ۱۱۰ نفر در دارالقرآن بسیج همدان برگزار شد

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان گفت: دوره مربی‌گری قرآن ویژه ۱۱۰ مربی قرآن در سه شهرستان نهاوند، اسدآباد و رزن برگزار شد.

عباس ابراهیمی افزود: دوره مربی‌گری قرآن ویژه ۱۱۰ مربی قرآن در سه شهرستان نهاوند، اسدآباد و رزن برگزار شد.

او گفت: این دوره ۴۸ ساعته در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار شد که این مربیان در ۳۵ مرکز قرآنی بسیج به تربیت قرآن آموزان می‌پردازند. این دوره به صورت هفتگی طی سال جدید بنا به برنامه زمانی مربیان و متربیان به صورت متفاوت در هر مرکز برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان تصریح کرد: این دوره در ۷ شهرستان دیگر استان نیز ویژه ۱۵۰ مربی طی ماه و هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه استان همدان ۲۵۰ مرکز قرآنی فعال و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ قرآن آموز فعالیت دارند، گفت: دوره‌های قرآنی مراکز بسیج طی سال فعال است، اما اغلب این دوره‌ها در ماه مبارک رمضان و تابستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به هدف برگزاری این دوره‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه پایگاه‎‌های بسیج از لحاظ دارا بودن تعداد مربی خودکفا نبود، تصمیم به برگزاری این دوره گرفته شد تا از مربیان خود بهره ببریم، از طرفی آموزش تخصصی علاقمندان به کلام وحی از اهداف دیگر برگزاری این دوره مربی‌گری بود.

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان با اشاره به اینکه اغلب مدرسان این دوره از استان قم بودند، گفت: در این دوره که هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار می‌شود پس از گذراندن هر دو دوره مربیان موفق به کسب مدرک و سپس آماده برای آموزش در مراکز قرآنی می‌شوند.

برچسب ها: قرآن کریم ، درالقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.