جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی میزبان مسافران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: ۱۳۰ هزار بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه انجام شده است.

شاه وردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: ۱۳۰ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه صورت گرفت.

او افزود: همچنین در این بازه زمانی ۲۶ هزار و ۵۲۰ نفر گردشگر در خراسان جنوبی اقامت داشتند.

شاه وردی ادامه داد: برای نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ پایگاه امداد خودرو را در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی مستقر کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۱۴ کمیته ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی گفت: در این بین کمیته‌های حمل و نقل، کمیته امداد و نجات و کمیته تنظیم بازار از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

او ادامه داد: پیشنهاد ما بر این است که در شهرستان‌های مقصد گردشگری میزان سوخت‌گیری از کارت‌های شخصی برای ماشین‌های پلاک غیربومی و در حقیقت مسافران افزایش پیدا کند.

شاه وردی با بیان ۱۰ نقطه حادثه خیر جدید در خراسان جنوبی شناسایی شده است، اظهار کرد: راه اندازی کمپ‌ها و سیاه چادرها در ورودی شهرها از میزان تصادفات می‌کاهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره بر نظارت بر مجتمع‌های بین راهی و … گفت: در چهار روز برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری حدود ۴۲۰ میلیون فروش صنایع دستی و ۹ تفاهم نامه داشتیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.